Snelkoppelingen
Heb je last van lange wachtrijen, hoge personeelskosten of gedoe met muntgeld bij events?
Onze Smart Lockers lossen dit op. Bezoekers hebben zelf toegang tot hun spullen, zonder wachttijd of risico op diefstal. Dankzij het innovatieve Keynius-sluitsysteem kun je lockers op afstand beheren, reserveringen vooraf regelen en tarieven per event instellen. Dit bespaart personeel, levert extra inkomsten op en geeft inzicht via realtime rapportages.
Onze Lockers.
Onze standaard eventlockers zijn gemaakt van extra stevig staal (1,5 mm) en sluitwerk en zijn daarmee zeer geschikt voor dagelijks intensief gebruik. De deuren zijn opliggend, waardoor de lockerwand een mooie strakke uitstraling heeft. De kast heeft een platte of een schuine bovenzijde. De schuine bovenzijde voorkomt dat er vuil ophoopt bovenop de lockerwand.
Wij kunnen de kasten ook uitvoeren in hout of HPL, voor een extra luxe uitstraling.
Onze kasten zijn beschikbaar in 256 kleuren en een combinatie daarvan. Of je nu een strakke uniforme kast wilt, of de deurtjes in diverse kleuren, de mogelijkheden zijn eindeloos. Ook is het mogelijk de lockerkasten te bestickeren met een mooi ontwerp.
Hout en HPL kan afgewerkt worden met bijvoorbeeld een mooie houtfineer of wrap.
Voor onze evenementen locaties hebben we standaard kasten die hun diensten hebben bewezen, maar ook custom opties zijn mogelijk. Denk aan op maat gemaakte houten kasten. Ook kun je er voor kiezen om onze standaard kasten te voorzien van een maatwerk ombouw die bijvoorbeeld aansluit op het plafond.


Smartlocking.
Keynius is ons slimme sluitsysteem. De software en sloten zijn in-house ontwikkeld en worden steeds verder doorontwikkeld op basis van de vele use cases die we inmiddels hebben met het innovatieve sluitsysteem. Om die reden kunnen we nu een prachtige en complete lockeroplossing bieden voor eventlocaties, die getest en geëvalueerd is op daadwerkelijke gebruikssituaties.
Het Keynius sluitsysteem kan worden aangepast naar veel verschillende gebruiksscenario’s. Voor het eventscenario biedt het o.a. de volgende functies:
- Tarieven instellen per event
- Webpagina in eigen huisstijl
- Op locatie en/of vooraf reserveren en betalen
- Financiële rapportages
- Crowdmanagement
- Historische en realtime rapportages
- Marketing opt-in
- Zowel bekabelde sloten als batterijsloten
- Mogelijkheid tot vooraf en/of ter plekke reserveren en betalen
- Gebruiker heeft tijdens het bezoek onbeperkt toegang tot eigendommen middels de webapp
- Integratie met bestaande CRM-systemen mogelijk
- Extra opties: terminal met touchscreen, betaalterminal
Via het online dashboard kunnen per event en zelfs per locker tarieven ingesteld worden. Zo kun je er bijvoorbeeld voor kiezen om bij dancefeest de lockers tegen een betaald bedrag te verhuren en bij een beurs bezoekers gratis gebruik te laten maken van een locker.
Voor de gebruiker werkt het systeem heel eenvoudig. Via een link bij het ticket kan de bezoeker vooraf een locker reserveren en betalen. Dit kan ook op locatie door het scannen van een QR-code. De gebruiker komt via de link op de lockerpagina van jouw locatie en kan hier de grootte van de locker kiezen en deze betalen. Het toegewezen lockernummer komt in beeld, evenals een button om de locker te openen. Dit kan gedurende het event zo vaak als gewenst. Ook kan de locker via whatsapp gedeeld worden met medegebruikers. Bij vertrek kan de gebruiker de locker vrijgeven.
De lockers kunnen via het online dashboard op afstand beheerd worden. Denk aan het aanmaken van events, tarieven instellen, openen op afstand. Ook maakt het dashboard historische en realtime rapportages. Daarmee heb je inzage in piek- en daluren in het lockergebruik.
Keynius werkt op een uiterst goed beveiligd (Azure) platform. Omdat Keyius een cloud-software is, is het onderheid en het updaten van de server volledig geborgd. Jouw gegevens en die van je bezoeker zijn beveiligd volgens de hoogste standaarden. Keynius is ISO 27001 gecertificeerd.
In geval van een stroomstoring kunnen de lockers altijd geopend worden via een mechanische noodopening.


Lockers met Batterijslot.
Het Keynius batterylock LEO is een batterijslot met twee varianten - het RFID en het pincodeslot. Het voordeel van deze sloten is dat ze geen stroom en WiFi nodig hebben. Van het pincodeslot hebben wij speciaal voor events een variant ontwikkeld om als stand-alone lockeroplossing te functioneren. Hiermee kan de slimme garderobe op wat voor locatie dan ook geplaatst en gebruikt worden. De ideale stand-alone oplossing voor festivals!
Het elektronische pincodeslot kan worden aangepast naar veel verschillende gebruiksscenario’s. Voor het eventscenario biedt het o.a. de volgende functies:
- Tarieven instellen per event
- Webpagina in eigen huisstijl
- Op locatie en/of vooraf reserveren en betalen
- Financiële rapportages
- Crowdmanagement
- Historische en realtime rapportages
- Marketing opt-in
- Zowel bekabelde sloten als batterijsloten
- Mogelijkheid tot vooraf en/of ter plekke reserveren en betalen
- Gebruiker heeft tijdens het bezoek onbeperkt toegang tot eigendommen middels de webapp
- Integratie met bestaande CRM-systemen mogelijk
Via het online dashboard kunnen per event en zelfs per locker tarieven ingesteld worden. Zo kun je er bijvoorbeeld voor kiezen om bij dancefeest de lockers tegen een betaald bedrag te verhuren en bij een beurs bezoekers gratis gebruik te laten maken van een locker.
Onze lockerkasten met het batterijslot zijn eenvoudig te koppelen aan al bestaande (bekabelde systemen) waardoor tijdelijke uitbreiding van jouw slimme garderobe mogelijk is.
Voor de gebruiker werkt het systeem heel eenvoudig. Via een link bij het ticket kan de bezoeker vooraf een locker reserveren en betalen. Dit kan ook op locatie door het scannen van een QR-code. De gebruiker komt via de link op de lockerpagina van jouw locatie of festival en kan hier de grootte en de gebruiksduur van de locker kiezen en deze betalen. De webapp geeft een lockernummer en een pincode waarmee de bezoeker de locker gedurende de gebruiksduur zo vaak kan openen en sluiten als gewenst. Ook kan de locker via Whatsapp gedeeld worden met medegebruikers. Als de gebruiksduur van de locker voorbij is, wordt de locker automatisch vrijgegeven. De gebruiker krijgt hiervan vooraf een melding en heeft de mogelijkheid de gebruiksduur tegen betaling te verlengen.
De lockers kunnen via het online dashboard op afstand beheerd worden. Denk aan het aanmaken van events en tarieven instellen. Ook maakt het dashboard historische en realtime rapportages. Daarmee heb je inzage in piek- en daluren in het lockergebruik.
Voor meer informatie over ons batterijslot en de bijbehorende documenten verwijzen wij naar onze productpagina’s. Hier is alles te vinden over de sloten, zowel Pincode als RFID..
Batterylock RFID: https://www.olssen.nl/keynius-elektronisch-rfid-slot-500002
Batterylock PIN: https://www.olssen.nl/keynius-elektronisch-rfid-slot-500002


Service.
Als de order definitief is gaan de lockers in productie. We stemmen de dag van levering en installeren af. Onze ervaren installateurs plaatsen de lockers op de gewenste plek, sluiten alles aan en zorgen dat aan het eind van de klus alles weer netjes wordt achtergelaten.
Bij de implementatie zorgen we niet alleen voor een feilloze installatie, maar ook voor een heldere uitleg en training van jouw team. Zo weet iedereen hoe het slimme Keynius-systeem werkt en hoe lockers flexibel worden ingezet. Binnen korte tijd is jouw eventlocatie helemaal klaar voor gebruik. Uiteraard blijven wij beschikbaar voor vragen of extra uitleg.
Bij onze evenementenlockers krijg je niet alleen slimme technologie en een vlotte inloop, maar ook twee jaar garantie op een goede werking van het systeem. Mochten er toch vragen of problemen zijn, dan staan wij direct voor je klaar met snelle support en service. Zo kun jij je volledig richten op jouw bezoekers en het succes van je event!
Bij huurkoop en Shared Revenue blijft Olssen gedurende de overeenkomst verantwoordelijk voor het onderhoud van de lockers. De klant is verantwoordelijkheid voor het juiste gebruik van de lockers. Bij schade en molest worden de kosten doorberekend. Bij aanschaf van de lockers kun je bij ons een onderhoudscontract afsluiten. Uiteraard zijn onze locker geschikt voor intensief dagelijks gebruik.
Op kantoordagen zijn wij beschikbaar voor al je vragen. Voor het slimme sluitsysteem Keynius hebben wij 24/7 een supportdesk beschikbaar.


Topmodellen.
De ruimste oplossing voor het opbergen van alles wat je bezoekers meenemen. Perfect voor evenementen waar comfort en gebruiksgemak voorop staan.
- Afmetingen (kast): 1950h x 800b x 500d
- Afmetingen (binnenkant locker): 300h x 400b x 500d
- Kluisjes: 12
- Kolommen: 2
- Materiaal: Staal
- Materiaaldikte: 1.5mm
- Marketing opt-in
Slim ingedeeld met een extra groot XL-vak, ideaal voor bezoekers die nét wat meer willen opbergen. Perfect voor evenementen waar flexibiliteit en gemak samenkomen.
- Afmetingen (kast): 1950h x 600b x 400d
- Afmetingen (binnenkant locker): (Standaard vak) 225h x 300b x 400d, (XL-vak) 450h x 300b x 400d
- Kluisjes: 14
- Kolommen: 2
- Materiaal: Staal
- Materiaaldikte: 1.5mm
De perfecte balans tussen compact en efficiënt. Met slimme indeling en optimaal gebruik van de ruimte biedt deze locker een veilige opbergplek voor alle bezoekers, zonder dat je ruimte verliest.
- Afmetingen (kast): 1950h x 600b x 400d
- Afmetingen (binnenkant locker): 225h x 300b x 400d
- Kluisjes: 16
- Kolommen: 2
- Materiaal: Staal
- Materiaaldikte: 1.5mm






Flexibele betaalmogelijkheden.
Aankoop
Dit levert het op
Helpt extra inkomsten te genereren
Volledig behoud van winst
Je bent eigenaar van de
locker met volledige controle
Geen doorlopende financiële verplichtingen
Voegt activa toe aan je balans
Zeer belastingvoordelige oplossing
Zeer flexibele oplossing
Huurkoop
Dit levert het op
Helpt extra inkomsten te genereren
Volledig behoud van winst
Gefinancierd uit cashflow
Eigenaar van de lockers na de lease
Flexibele financieringsvoorwaarden
Onderhoud inbegrepen
Laag risico, hoge beloning
Shared Revenue
Dit levert het op
Helpt extra inkomsten te genereren
Geen investering nodig
Behoud van werkkapitaal
Inclusief abonnement & onderhoud
Inclusief 24/7 support
Zeer flexibele oplossing
Laag risico, hoge beloning
Vergelijk financieringsopties slimme lockers.
- Helpt extra inkomsten te genereren
- Je behoudt alle winst
- Eigendom van lockers
- Investering vooraf nodig
- Voegt toe aan balans / activa
- Doorlopende verplichtingen
- Onderhoud inbegrepen
- Inclusief abonnement & support
- Flexibele oplossing
- Laag risico, hoge beloning
- Fiscaal voordelig
- Direct
- Geen
- Na leaseperiode
- Gedeeltelijk (cashflow)
(Na leaseperiode)
- Flexibel
- Geen


Vraag een Demo aan.
Heeft u interesse in één of meerdere van onze unieke
lockersystemen?
Met onze unieke demo case kunnen wij op locatie
langskomen of verwelkomen wij u graag in onze
showroom om een demonstratie te geven van de
werking en mogelijkheden van onze lockeroplossingen.
Onze Referenties.
Bekijk hier al de referenten















































FAQ.
Wij hebben meerdere soorten kasten met verschillede lockergrootte. De Pulse (6 vakken) is geschikt voor zo’n 4 jassen.
De Pulse met 7 vakken is geschikt voor 2 jassen en het XL vak heeft ruimte voor 3 jassen.
Bij de Pulse met 8 vakken is er in ieder vak ruimte voor 2 jassen.
Dit varieert per event en locatie. De gemiddelde kosten liggen tussen €2,5 en €6,-
Onze lockers hebben viervoudig gevouwen deuren en gemaakt van 1,5mm dik staal. Ook zijn het relatief kleine deuren, waardoor deze zo goed als niet buigzaam zijn.
Dit maakt onze lockers uitermate stevig en geschikt voor intensief dagelijks gebruik.
We werken inmiddels met zo’n 80% van alle evenementenlocaties in Nederland, van poppodia tot theaters en concertzalen.
Onze lockers zorgen voor een veilige, efficiënte en gastvrije ervaring voor bezoekers en maken het beheer voor locaties super eenvoudig.
Zo tillen we samen elk event naar een hoger niveau!
Voor Olssen staat duurzaamheid hoog in het vaandel. Dat geldt voor zowel ons kantoor, als de productie en het vervoer.
We letten op hergebruik van materialen en al onze lockers worden geproduceerd met materialen die vrij zijn van zware metalen.
De gebruikte poedercoating is 100% oplosmiddelvrij. Lees hier meer.
Wil je meer weten?
Tijs helpt je graag verder.
Van oriëntatie tot offerte: Met slechts één klik kom je direct in contact met onze specialist voor evenementenlocaties
Contact Tijs +31 6 57000716
Contact Olssen +31 (0)184 611 400

