Onderscheidende elektronische lockersystemen

Met onze lockeroplossingen biedt u uw medewerkers, klanten en bezoekers de mogelijkheid om hun persoonlijke bezittingen veilig en gemakkelijk op te bergen. Geschikt voor elke locatie en omgeving! Ons unieke lockersysteem garandeert veiligheid, gebruiksgemak en optimaal beheer dankzij de innovatieve Keynius lockersoftware voor smart lockers.

 

Bekijk hier hoe de Vlaamse Overheid in Brussel gebruikmaakt van onze lockers

Vast of flexibel

Het toewijzen van lockers aan gebruikers kan zowel vast (een gebruiker heeft een ‘eigen’ locker) als flexibel (een gebruiker krijgt per keer een locker toegewezen). U kunt dit natuurlijk ook combineren, of anoniem gebruik toestaan.

 

Smartphone app

Gebruikers kunnen met de Keynius smartphone app (Android en IOS) alle voorkomende acties uitvoeren, zoals een locker reserveren, claimen, openen, betalen en afsluiten.

 

Authenticatie

Met de Keynius lockersoftware kunt u de locker-authenticatie gebruiken die het beste bij uw situatie past. Bijv. via een pasje of tag, cijferslot, vingerafdruk, pincode, RFID, QR- of barcode, bluetooth (BLE), of helemaal handig via de smartphone app.

 

Uw systeem koppelen (API)

Met behulp van de vele beschikbare API’s koppelt u eenvoudig uw eigen (user) managementsysteem – Magister, Microsoft Active Directory, Exact, Afas etc. – met de innovatieve Keynius cloudsoftware. Zo maakt u ook voor het lockerbeheer eenvoudig gebruik van uw eigen gegevens uit bijv. uw HR- of toegangscontrolesysteem. Voor alle branches toepasbaar.

 

Centraal lockerbeheer

Het beheer van lockers en gebruikers (authenticatie, autorisatie, communicatie) gebeurt centraal via Keynius online. Beheerders loggen eenvoudig in via de browser op hun pc of laptop.

 

Betaal mogelijkheden

U kunt ervoor kiezen om gebruikers (ter plekke) te laten betalen voor het gebruik van elektronische lockers. Dit kan d.m.v. betaalterminals op de lockerwall, online via de Keynius smartphone app of via uw bedrijfswebsite.

 

Vooraf reserveren

Het is mogelijk om in te stellen dat gebruikers vooraf een locker kunnen reserveren, eventueel tegen betaling. Hiermee biedt u een extra service waarbij gebruikers er zeker van zijn dat zij een locker ter beschikking hebben.

 

Veiligheid gegarandeerd

Olssen biedt uitmuntende veiligheid, zodat lockergebruikers hun persoonlijke eigendommen zorgeloos kunnen opbergen. Ook biedt de Keynius software bijv. end-to-end-encryptie en persoonlijke gegevens worden niet opgeslagen.

 

Rapportage

In de online beheersoftware kunnen uw beheerders gemakkelijk real-time en historische rapportages samenstellen en downloaden, bijv. over het gebruik van de lockers, voorraadstanden (lockerniveau) en verhuuradministratie.

 

Cloud-oplossing

De Keynius lockersoftware is een cloud-oplossing zodat u nooit meer werk of kosten aan (aanschaf of onderhoud van) servers en software heeft, terwijl u tegelijkertijd verzekerd bent van een uiterst veilige oplossing met volledige end-to-end encryptie. Dat scheelt veel zorgen en geld!

 

Gebruiksvriendelijk

Het reserveren, claimen, gebruiken en verlaten van een locker is optimaal gebruiksvriendelijk ingericht. Net als overigens het online beheren van de lockers en gebruikers.

 

REFERENTIES

Projecten waar we trots op zijn

Onze meest populaire lockers

Ons slimme sluitsysteem is geschikt voor alle toepassingen

Met onze mooie, degelijke slimme lockers en innovatieve lockersoftware heeft u één onderscheidend slim lockersysteem voor elke situatie, toepassing en omgeving. Met onze unieke slimme lockers wordt dat een fluitje van een cent. Uiteraard met eenvoudig beheer en gebruik via de Keynius smartphone app of online.