Give your employees, customers and visitors a safe place to store their personal belongings, in a nice solid locker that they can easily operate. This way they (and you) can do what they came to do without any worries.
Met onze opbergoplossingen biedt u uw medewerkers, klanten en bezoekers de mogelijkheid om hun persoonlijke bezittingen veilig en gemakkelijk op te bergen. Geschikt voor elke locatie en omgeving! Onze unieke kluis
systeem garandeert veiligheid, gebruiksgemak en optimaal beheer dankzij de innovatieve Keynius lockersoftware.
Eenvoudig beheer
Met onze opslagoplossingen biedt u uw medewerkers of bezoekers bijvoorbeeld een uiterst veilige en gebruiksvriendelijke manier om persoonlijke bezittingen (tijdelijk) op te slaan.
Vast & flexibel
Gebruik onze lockeroplossing om producten en goederen gecontroleerd en veilig uit te geven. Maak bijvoorbeeld bestelde medicijnen klaar voor afhaling of geef eenmalige bedrijfsmiddelen uit aan de juiste medewerkers.
Centraal lockerbeheer
Met een Drop off & Pick up oplossing – zoals pakjesautomaten – kunnen producten zonder toezicht van de ene persoon (of bedrijf) naar de andere worden doorgegeven. Bijv. boodschappen of pakjes kunnen in een locker worden gedeponeerd en
vervolgens opgehaald door de (interne of externe) ontvanger.
Veilig
Met onze lockeroplossing voor vending en verhuur kunt u producten – zoals apparaten, kantoorartikelen, bloemen of verbruiksartikelen – verkopen of verhuren aan medewerkers, bezoekers, klanten en voorbijgangers. U kunt doorbetalen
ter plekke via pin of online, of bijvoorbeeld via een personeels- of bedrijfsaccount.
Authenticatie
Met een Drop off & Pick up oplossing – zoals pakjesautomaten – kunnen producten zonder toezicht van de ene persoon (of bedrijf) naar de andere worden doorgegeven. Bijv. boodschappen of pakjes kunnen in een locker worden gedeponeerd en
vervolgens opgehaald door de (interne of externe) ontvanger.