Gemakkelijk en intuïtief
Om te kunnen werken met Keynius is geen dure server of ingewikkelde installatie nodig: omdat Keynius een cloud oplossing is, heeft u aan een standaard internetverbinding voldoende om uw lockeroplossing te beheren. Gebruikers reserveren en gebruiken hun lockers gemakkelijk via de app, online of via de terminal.
Cloud-software
Keynius is een cloud platform. Als cloud-oplossing zijn het onderhoud en updaten van de server en software volledig uitbesteed en geborgd, en zijn de gegevens van u en uw gebruikers beveiligd volgens de hoogste standaarden.
Elk soort gebruik
Met Keynius kunt u uw lockers eenvoudig configureren voor elk soort gebruik: met vast toegewezen of juist flexibele lockers, bekende of anonieme gebruikers, met betaalmogelijkheden voor bijv. verkoop of verhuur van producten, en met bijv. voorraadbeheer van de producten.
Keynius app
Met de Keynius smartphone app (Android en iOS) kunnen gebruikers hun lockers heel eenvoudig reserveren en bedienen, en indien nodig betalen. Ook bijv. het reserveren en/of ophalen van bedrijfsmiddelen (apparatuur, kleding, sleutels) is met de app heel gemakkelijk.
API-koppelingen
Met behulp van een API dataconnection met uw eigen (user) management software, kunt u het beheer van gebruikers integreren en eenvoudig afhandelen. Er zijn standaard API’s beschikbaar voor veelgebruikte applicaties, en er kunnen API’s op maat worden gemaakt.
Online beheer
Beheerders hebben volledige controle over de instellingen en het gebruik van de lockers via het Keynius online platform. Hier regelen zijn ook gemakkelijk zaken als verhuuradministratie, asset management en voorraadbeheer van de lockerproducten.
Rapportages
Via het online platform heeft u snel en gemakkelijk inzicht in het gebruik van uw lockers en kunt u zelf rapportages bekijken en downloaden. U kunt de rapportages samenstellen voor historische gegevens of voor de actuele real-time situatie.Met behulp van een API dataconnection met uw eigen (user) management software, kunt u het beheer van gebruikers integreren en eenvoudig afhandelen. Er zijn standaard API’s beschikbaar voor veelgebruikte applicaties, en er kunnen API’s op maat worden gemaakt.
Elke authenticatie
Aanmelden en gebruiken van uw lockers kan op veel verschillende manieren, bijvoorbeeld met RFID (tag), pincode, FaceID, vingerafdruk of QR-code. U kiest of gebruikers daarvoor de terminal in de lockerwall kunnen gebruiken, de app, online gebruik of een combinatie.
Lockersoftware voor toepassing in elke situatie en lockersysteem
Door de flexibele opbouw kan Keynius gebruikt worden voor elke soort lockeroplossing. Of u uw lockerwall nu alleen gebruikt voor het opbergen van persoonlijke eigendommen, of bijv. voor het uitlenen en beheren van dure apparatuur, met Keynius is het eenvoudig mogelijk.
Controle en flexibiliteit met elk soort gebruik en authenticatie
Met Keynius richt u uw lockeroplossing in zoals voor uw situatie het beste is: met (een combinatie van) vast, flexibel of anoniem lockergebruik en met elke soort of combinatie van authenticatie, zoals RFID, pincode, vingerafdruk, FaceID of via de app.
Eenvoudig online beheer met volledig inzicht in gebruik
Alle functies van de lockers zijn in het Keynius online platform configureerbaar. Er kunnen rapporten worden opgevraagd en real-time gegevens zijn zichtbaar in het dashboard. Ook de administratie voor bijvoorbeeld lockerhuur en borg is eenvoudig bij te houden.
Uitermate goede beveiliging en altijd up-to-date
U gebruikt de locker management software in de cloud, via een uiterst goed beveiligde (Azure) platform. Dit betekent naast excellente veiligheid ook het gemak en de kostenbesparing van elke vorm van systeembeheer of onderhoud.
Keynius aan het werk zien?
Eenvoudig, intuïtief, gemakkelijk, handig… Met zoveel mooie woorden wilt u nu toch eerst wel eens voor uzelf zien of dit allemaal klopt, nietwaar? Prachtig, u bent van harte uitgenodigd voor een live of online demo!