Geef uw medewerkers, klanten en bezoekers een veilige plek om hun persoonlijke eigendommen op te bergen, in een mooie solide locker die ze eenvoudig kunnen bedienen. Zo kunnen zij (en u) zonder zorgen doen waarvoor zij zijn gekomen.
Met onze opbergoplossingen biedt u uw medewerkers, klanten en bezoekers de mogelijkheid om hun persoonlijke eigendommen veilig en eenvoudig op te bergen. Geschikt voor elke locatie en omgeving! Ons unieke lockersysteem biedt garantie voor veiligheid, gebruiksgemak en een optimaal beheer dankzij de innovatieve Keynius lockersoftware.
Wij staan klaar om u te helpen. Maak uw keuze uit de onderstaande opties en vul vervolgens de benodigde gegevens in.
Het toewijzen van lockers aan gebruikers kan zowel vast (een gebruiker heeft een ‘eigen’, locker) als flexibel (een gebruiker krijgt per keer een locker toegewezen). U kunt dit natuurlijk ook combineren, of anoniem gebruik toestaan.
Met de Keynius lockersoftware kunt u de locker-authenticatie gebruiken die het beste bij uw situatie past. Bijv. via een pasje of tag, cijferslot, vingerafdruk, pincode, RFID, QR- of barcode, bluetooth (BLE), of helemaal handig via de smartphone app.
Het beheer van lockers en gebruikers (authenticatie, autorisatie, communicatie) gebeurt centraal via Keynius online. Beheerders loggen eenvoudig in via de browser op hun pc of laptop.
Het is mogelijk om in te stellen dat gebruikers vooraf een locker kunnen reserveren, eventueel tegen betaling. Hiermee biedt u een extra service waarbij gebruikers er zeker van zijn dat zij een locker ter beschikking hebben.
In de online beheersoftware kunnen uw beheerders gemakkelijk real-time en historische rapportages samenstellen en downloaden, bijv. over het gebruik van de lockers, voorraadstanden (lockerniveau) en verhuuradministratie.
De Keynius lockersoftware is een cloud-oplossing zodat u nooit meer werk of kosten aan (aanschaf of onderhoud van) servers en software heeft, terwijl u tegelijkertijd verzekerd bent van een uiterst veilige oplossing met volledige end-to-end encryptie. Dat scheelt veel zorgen en geld!
Gebruikers kunnen met de Keynius smartphone app (Android en IOS) alle voorkomende acties uitvoeren, zoals een locker reserveren, claimen, openen, betalen en afsluiten.
Met behulp van de vele beschikbare API’s koppelt u eenvoudig uw eigen (user) managementsysteem – Magister, Microsoft Active Directory, Exact, Afas etc. – met de innovatieve Keynius cloudsoftware. Zo maakt u ook voor het lockerbeheer eenvoudig gebruik van uw eigen gegevens uit bijv. uw HR- of toegangscontrolesysteem.
U kunt ervoor kiezen om gebruikers (ter plekke) te laten betalen voor het gebruik van een locker. Dit kan d.m.v. betaalterminals op de lockerwall, online via de Keynius smartphone app of via uw bedrijfswebsite.
Olssen biedt uitmuntende veiligheid, zodat lockergebruikers hun persoonlijke eigendommen zorgeloos kunnen opbergen. Ook biedt de Keynius software bijv. end-to-end-encryptie en persoonlijke gegevens worden niet opgeslagen.
Het reserveren, claimen, gebruiken en verlaten van een locker is optimaal gebruiksvriendelijk ingericht. Net als overigens het online beheren van de lockers en gebruikers.
Direct lockers of sloten bestellen? Bekijk het grootste online lockerassortiment op de markt.
Bent u geïnteresseerd in een van de lockeroplossingen of wilt u meer informatie over de mogelijkheden voor uw bedrijf? Wij ontvangen u graag in onze showroom voor een vrijblijvende (en gezellige) kennismaking.