Volledige controle over uw gedeelde bedrijfsmiddelen.

Met onze lockersystemen voor key & asset management kunt u uw bedrijfsmiddelen – gereedschap, sleutels, telefoons etc. – gecontroleerd uitlenen aan uw medewerkers. Elke handeling van de gebruiker wordt automatisch opgeslagen zodat u altijd inzicht heeft in wie een item in gebruik heeft en waar uw producten zich bevinden. Zo raakt u nooit meer bedrijfsmiddelen kwijt, wordt er efficiënter gewerkt, nemen schades aantoonbaar af en bespaart u kosten.

Centraal lockerbeheer

Het beheer van lockers en gebruikers (authenticatie, autorisatie, communicatie) gebeurt centraal via Keynius online. Beheerders loggen eenvoudig in via de browser op hun pc of laptop.

Bekijk de ervaring van Koninklijke Saan met onze lockers voor key & asset management

Vooraf reserveren

Soms is het handig als gebruikers al vooraf bepaalde bedrijfsmiddelen kunnen reserveren. Ook dat is eenvoudig mogelijk met de Keynius lockersoftware. Prettig voor uw medewerkers, en u houdt volledige controle over uw uit te lenen artikelen.

Gebruiksvriendelijk

Het reserveren, claimen, gebruiken en verlaten van een locker is optimaal gebruiksvriendelijk ingericht. Net als het online beheren van de lockers en gebruikers.

Rapportage

In het online beheerplatform kunnen uw beheerders gemakkelijk real-time en historische rapportages samenstellen en downloaden, bijv. over het gebruik van de lockers, voorraadstanden (lockerniveau) en verhuuradministratie.

Authenticatie


Met een Drop off & Pick up-oplossing – zoals pakketlockers – kunnen producten zonder toezicht van de ene persoon (of bedrijf) naar de ander worden doorgegeven. Bijv. boodschappen of pakketten kunnen in een locker worden afgegeven om vervolgens door de (interne of externe) ontvanger te worden opgehaald.

Veilig en onderhoudsvrij

De Keynius lockersoftware is een cloud-oplossing zodat u nooit meer werk of kosten aan (aanschaf of onderhoud van) servers en software heeft, terwijl u tegelijkertijd verzekerd bent van een uiterst veilige oplossing met o.a. volledige end-to-end encryptie. Dat scheelt veel zorgen en geld!

Uw systeem koppelen (API)

Met behulp van de vele beschikbare API’s koppelt u eenvoudig uw eigen (user) managementsysteem – Magister, Microsoft Active Directory, Exact, Afas etc. – met onze innovatieve cloudsoftware Keynius. Zo maakt u ook voor het lockerbeheer eenvoudig gebruik van uw eigen gegevens uit bijv. uw HR- of toegangscontrolesysteem.

Onze meest populaire lockers

Copyright © 2013-heden Magento. Alle rechten voorbehouden.