Volledige controle over uw gedeelde bedrijfsmiddelen.

Met onze locker oplossingen voor IT, key & asset management kunt u uw bedrijfsmiddelen – gereedschap, sleutels, telefoons, portofoons – gecontroleerd uitlenen aan uw medewerkers. Elke handeling van de gebruiker wordt automatisch opgeslagen zodat u altijd inzicht heeft in wie een item in gebruik heeft en waar uw producten zich bevinden. Zo raakt u nooit meer bedrijfsmiddelen kwijt, wordt er efficiënter gewerkt, nemen schades aantoonbaar af en bespaart u kosten. 

Centraal lockerbeheer

Het beheer van lockers en gebruikers (authenticatie, autorisatie, communicatie) gebeurt centraal via Keynius online. Beheerders loggen eenvoudig in via de browser op hun pc of laptop.

Bekijk de ervaring van Koninklijke Saan met onze lockers voor key & asset management

Vooraf reserveren

Soms is het handig als gebruikers al vooraf bepaalde bedrijfsmiddelen kunnen reserveren. Ook dat is eenvoudig mogelijk met de Keynius lockersoftware voor smart lockers. Prettig voor uw medewerkers, en u houdt volledige controle over uw uit te lenen artikelen.

Gebruiksvriendelijk

Het toewijzen, gebruiken en verlaten van een locker is optimaal gebruiksvriendelijk ingericht. Net als het online beheren van de lockers en gebruikers. Als beheerder hebt u volledig inzicht en controle over het lockergebruik.

Rapportage

In het online beheerplatform kunnen uw beheerders gemakkelijk real-time en historische rapportages samenstellen en downloaden, bijv. over het gebruik van de lockers, voorraadstanden (lockerniveau) en verhuuradministratie.

(Dubbele) Authenticatie


U wilt graag dat de juiste persoon toegang heeft tot de locker(s). Dan is het handig dat u ook kunt bepalen op welke wijze die toegang mogelijk is. Dat kan door een enkele authenticatie middels bedrijfspas, pincode, QR of App, maar ook een dubbele authenticatie is mogelijk. Pas na twee toegangshandelingen wordt de elektronische locker vrijgegeven. Wel zo veilig!

Veilig en onderhoudsvrij

De Keynius lockersoftware is een cloud-oplossing zodat u nooit meer werk of kosten aan (aanschaf of onderhoud van) servers en software heeft, terwijl u tegelijkertijd verzekerd bent van een uiterst veilige oplossing met o.a. volledige end-to-end encryptie. Dat scheelt veel zorgen en geld voor elke branche!

Uw systeem koppelen (API)

Met behulp van de vele beschikbare API’s koppelt u eenvoudig uw eigen (user) managementsysteem – Magister, Microsoft Active Directory, Exact, Afas etc. – met onze innovatieve cloudsoftware Keynius. Zo maakt u ook voor het lockerbeheer eenvoudig gebruik van uw eigen gegevens uit bijv. uw HR- of toegangscontrolesysteem.

REFERENTIES

Projecten waar we trots op zijn

Onze meest populaire lockers

Slimme Lockersystemen Brochure.

Ontdek de innovatieve oplossingen die slimme lockers voor uw
bedrijf kunnen bieden.

Copyright © 2013-heden Magento. Alle rechten voorbehouden.