Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.










Centraal lockerbeheer
Het beheer van lockers en gebruikers (authenticatie, autorisatie, communicatie) gebeurt centraal via Keynius online. Beheerders loggen eenvoudig in via de browser op hun pc of laptop.
Bekijk de ervaring van Koninklijke Saan met onze lockers voor key & asset management
Vooraf reserveren
Soms is het handig als gebruikers al vooraf bepaalde bedrijfsmiddelen kunnen reserveren. Ook dat is eenvoudig mogelijk met de Keynius lockersoftware. Prettig voor uw medewerkers, en u houdt volledige controle over uw uit te lenen artikelen.




Gebruiksvriendelijk
Het reserveren, claimen, gebruiken en verlaten van een locker is optimaal gebruiksvriendelijk ingericht. Net als het online beheren van de lockers en gebruikers.
Rapportage
In het online beheerplatform kunnen uw beheerders gemakkelijk real-time en historische rapportages samenstellen en downloaden, bijv. over het gebruik van de lockers, voorraadstanden (lockerniveau) en verhuuradministratie.




Authenticatie
Met een Drop off & Pick up-oplossing – zoals pakketlockers – kunnen producten zonder toezicht van de ene persoon (of bedrijf) naar de ander worden doorgegeven. Bijv. boodschappen of pakketten kunnen in een locker worden afgegeven om vervolgens door de (interne of externe) ontvanger te worden opgehaald.
Veilig en onderhoudsvrij
De Keynius lockersoftware is een cloud-oplossing zodat u nooit meer werk of kosten aan (aanschaf of onderhoud van) servers en software heeft, terwijl u tegelijkertijd verzekerd bent van een uiterst veilige oplossing met o.a. volledige end-to-end encryptie. Dat scheelt veel zorgen en geld!




Uw systeem koppelen (API)
Met behulp van de vele beschikbare API’s koppelt u eenvoudig uw eigen (user) managementsysteem – Magister, Microsoft Active Directory, Exact, Afas etc. – met onze innovatieve cloudsoftware Keynius. Zo maakt u ook voor het lockerbeheer eenvoudig gebruik van uw eigen gegevens uit bijv. uw HR- of toegangscontrolesysteem.