Laat de bezoekers van uw horeca- en event locatie hun persoonlijke spullen veilig opbergen in een solide locker, die ze heel eenvoudig via uw eigen lockerwebsite kunnen reserveren, betalen én bedienen.
Voor de bezoekers van uw locatie is het veilig opbergen van hun jas en/of tas van groot belang. Tegelijkertijd is de inzet van personeel voor uw (vaste) garderobe een uitdaging en een flinke kostenpost.
Olssen biedt hiervoor slimme, compacte locker oplossingen op maat die uw bezoekers flexibiliteit geven en u niet opzadelt met personeelsproblemen, diefstal en ruimteverlies.
De lockers zijn compact (60 cm diep), in verschillende groottes leverbaar en met traditionele sloten (sleutels, cijfercode) of SMART locking (centraal scherm, bluetooth/wifi, RFID, e-mail button) te openen en sluiten.
De business case ziet er voor uw organisatie zeer goed uit. De investering voor het plaatsen van Olssen lockers is in de meeste gevallen in 6 tot 12 maanden terugverdiend.
U heeft immers geen personeelskosten meer en kunt ervoor kiezen om gebruikers (eventueel vooraf) te laten betalen. In de software kunt u zelf de prijs instellen die kan variëren, onder andere afhankelijk van de grootte van de locker, de duur van de verhuur van de locker of het type evenement.
Mocht de benodigde investering toch een drempel zijn, dan kunnen wij u helpen met een mogelijkheid tot lease of plaatsing op provisiebasis. Linksom of rechtsom, wij zijn overtuigd van de ROI op onze lockers op uw locatie!
Wij staan klaar om u te helpen. Maak uw keuze uit de onderstaande opties en vul vervolgens de benodigde gegevens in.
Olssen lockers zijn uit te rusten met verschillende sluitingssystemen. Mechanisch, via een sleutel, cijfercode of borgmuntjes, maar steeds meer kiezen klanten voor een elektronische bediening.
Bezoekers kunnen ter plekke een locker reserveren (en eventueel betalen), maar ook vooraf. Het reserveringssysteem is geheel te integreren in uw eigen website of registratiesysteem.
Bezoekers hoeven niets te installeren of downloaden: zij bedienen hun locker gewoon via uw eigen lockerwebsite! Uw gasten hebben alleen een e-mailadres en telefoon met internetverbinding nodig om hun kluisje te kunnen huren, openen, sluiten en afsluiten.
Wilt u de lockers automatisch na een x-periode vrijgeven? Natuurlijk. Mag een bezoeker na het afsluiten van een locker toch nog binnen korte tijd de locker openen? Geen probleem. Kiest u voor vaste begin- en eindtijden? Handig. U stelt het allemaal zelf in.
In de online beheersoftware kunnen uw beheerders eenvoudig real-time en historische rapportages bekijken en downloaden. Bijv. over het gebruik van de lockers, voorraadstanden (op lockerniveau) en verhuuradministratie.
Voor gebruikers kunt u kiezen of de lockers geopend kunnen worden middels een app, barcode, QR code, RFID of pincode. Ook kunnen gebruikers vooraf een e-mail met een button ontvangen om de locker te openen.
Natuurlijk kunnen bezoekers ter plekke een locker huren en afrekenen. Maar ook vooraf, bijvoorbeeld bij aanschaf van de toegangskaarten, kunnen bezoekers een locker reserveren en betalen. Lekker simpel natuurlijk via iDeal of creditcard. We regelen het allemaal via uw dedicated lockerwebsite.
Gebruikers hoeven niets te downloaden of te installeren: zij kunnen hun locker eenvoudig bedienen via uw eigen lockerwebsite. Een e-mailadres en een telefoon met internetverbinding is voldoende om de locker te kunnen huren en bedienen.
Olssen biedt uitmuntende veiligheid, zodat uw bezoekers hun persoonlijke eigendommen met een goed gevoel kunnen opbergen in uw lockersysteem. Natuurlijk zorgen wij dat alle data extreem veilig is met o.a. end-to-end-encryptie. En persoonlijke gegevens slaan we niet op.
Olssen is exclusief partner van Keynius locking oplossingen. Keynius biedt momenteel de meest geavanceerde, betrouwbare en duurzame sluitingssoftware die er op de markt is.
Beheer is eenvoudig met Keynius. Het centrale dashboard voor lockerbeheer, waarop uw beheerders eenvoudig kunnen inloggen via de browser op hun PC of laptop. In geval van nood kunnen zij individuele lockers openen via de smartphone facility app.
Wilt u de kluisjes automatisch vrijgeven na een bepaalde tijd of kan een bezoeker de huur van een locker kunnen vrijgeven of verlengen? U bepaalt zelf de regels met de smart lockerwall van Olssen.
Keynius ondersteunt vele API’s om te integreren met uw bestaande software systemen. (Topdesk, iProtect keyprocessor ), Siemens Siport , AEOS, Azure Active Directory, Paxton ,Loxis en Receptlocatie). Wij bieden ook integraties op maat.
Bent u geïnteresseerd in een van de lockeroplossingen of wilt u meer informatie over de mogelijkheden voor uw bedrijf? Wij ontvangen u graag in onze showroom voor een vrijblijvende (en gezellige) kennismaking.