Elektronische kantoorkluisjes.

Slimme en flexibele kantoorlockers, zodat medewerkers makkelijk en veilig hun persoonlijke eigendommen kunnen opbergen.

Unieke lockersystemen voor het kantoor.

Met een lockersysteem voorziet u uw personeel van een gebruiksvriendelijke en veilige locatie om persoonlijke eigendommen in op te bergen. Het beheer van lockers en gebruikers (authenticatie, autorisatie, communicatie) gebeurt centraal via de innovatieve Keynius cloudsoftware. Beheerders loggen eenvoudig in via de browser op hun pc of laptop voor volledige controle over het beheer en gebruik van de lockers.

Neem contact op

Wij staan klaar om u te helpen. Maak uw keuze uit de onderstaande opties en vul vervolgens de benodigde gegevens in.

vector

Gebruiksgemak

  • Veel authenticatiemogelijkheden
  • Gebruik van de Keynius app
  • Vaste en flexibele gebruikers

Controle

  • Innovatieve cloudsoftware
  • Beheer online via Keynius
  • Historische en live rapportages

Veiligheid

  • AVG-proof systeem
  • Encrypted software
  • Hoge kwaliteit lockers

Functies en mogelijkheden

lockers voor Apotheken

Vast of flexibel

Het toewijzen van lockers aan gebruikers kan zowel vast (een gebruiker heeft een ‘eigen’, toegewezen locker) als flexibel (een gebruiker krijgt per keer een locker toegewezen). Deze opties kunnen ook naast elkaar bestaan.

lockers voor Apotheken

Authenticatie

Met Keynius kan elke vorm van locker-authenticatie worden ingericht, bijvoorbeeld via een pasje of tag, cijferslot, vingerafdruk, pincode (via de terminal), RFID, QR- of barcode, bluetooth (BLE) of de smartphone app.

lockers voor Apotheken

Keynius

Keynius is de innovatieve software voor het centrale lockerbeheer en gebruik van de lockers (locker management). U gebruikt Keynius via een uiterst veilig cloudplatform.

lockers voor Apotheken

Smartphone app

Gebruikers kunnen met de Keynius smartphone app (Android en IOS) alle voorkomende acties uitvoeren, zoals lockers reserveren, huren, openen, evt. betalen en afsluiten.

lockers voor Apotheken

Centraal lockerbeheer

Het beheer van lockers en gebruikers (authenticatie, autorisatie, communicatie) gebeurt centraal via de online software Keynius. Beheerders loggen eenvoudig in via de browser op hun pc of laptop.

Maatwerk

De lockers kunnen volledig naar uw wens worden samengesteld, zowel in softwareconfiguratie als qua uiterlijk en inrichting.

Locker management software

Wat is Keynius?

Geautomatiseerde apotheeklockers Geautomatiseerde apotheeklockers Geautomatiseerde apotheeklockers

Keynius is de innovatieve, plug & play software voor het beheer en gebruik van de lockers (locker management software). Keynius is een cloudapplicatie, wat betekent dat u naast de optimale veiligheid van onze omgeving ook geen omkijken meer heeft naar installatie, beheer en updates.

Voor het beheer van lockers en gebruikers is er dus niet meer nodig dan een pc met een (data) internetverbinding. Ook de administratie voor de huur en borg houdt u eenvoudig en intuïtief bij via Keynius.

Meer over Keynius
Geautomatiseerde apotheeklockers voor receptuitgifte Geautomatiseerde apotheeklockers voor receptuitgifte Geautomatiseerde apotheeklockers voor receptuitgifte

Referenties

Wij zijn trots op onze mooie projecten!

Bekijk onze producten.

Bestel direct uw lockers in onze webshop.

call

Contact

Benieuwd wat voor u de beste lockeroplossing voor u is?

Bent u geïnteresseerd in een van de lockeroplossingen of wilt u meer informatie over de mogelijkheden voor uw bedrijf? Wij ontvangen u graag in onze showroom voor een vrijblijvende (en gezellige) kennismaking.

Trusted by the world famous brands