Ontdek alle lockeroplossingen voor de industrie, zoals het opbergen van persoonlijke eigendommen of uitgifte van bedrijfseigendommen aan personeelsleden.
Bij industriële bedrijven zijn er veel toepassingen te bedenken waarbij lockersystemen werkzaamheden kunnen optimaliseren en bedrijfskosten kunnen verlagen. Zo bieden wij slimme opbergoplossingen waarbij werknemers hun privé- en werkkleding kunnen opbergen en lockersystemen voor het gecontroleerd uitlenen van (bedrijfs)materialen aan de werknemers. Dit laatste zorgt voor verlaging van bedrijfskosten doordat er altijd inzicht is in wie een bepaald soort gereedschap of goed heeft geleend van het bedrijf. Onze slimme elektronische lockersystemen bieden tal van functies en mogelijkheden met een optimaal gebruiksgemak voor zowel de beheerder(s) als de gebruiker(s).
Wij staan klaar om u te helpen. Maak uw keuze uit de onderstaande opties en vul vervolgens de benodigde gegevens in.
Met Keynius kan elke vorm van locker-authenticatie worden ingericht, bijvoorbeeld via een pasje of tag, cijferslot, vingerafdruk, pincode (via de terminal), RFID, QR- of barcode, bluetooth (BLE) of de smartphone app.
Gebruikers kunnen met de Keynius smartphone app (Android en IOS) alle voorkomende acties uitvoeren, zoals lockers reserveren, huren, openen, evt. betalen en afsluiten.
Gebruikers kunnen vooraf een reservering maken voor een bepaald gereedschap of bedrijfsgoed welke zij willen lenen. Dit kan eenvoudig via de Keynius smartphone app.
Lockers kunnen worden voorzien van stroomvoorzieningen. Hierdoor kunnen oplaadbare devices of apparatuur direct weer worden opgeladen zodat de volgende gebruiker geen leeg apparaat aantreft.
Via Keynius kunnen beheerders allerlei functies en instellingen aanpassen betreffende het lockergebruik, zoals tijdsinstellingen voor het lenen van apparatuur, of gebruikers blokkeren, toevoegen en verwijderen.
Elke lockerwall kan worden ingesteld voor verschillende doeleinden. Zo kan bijv. een deel worden gebruikt voor het uitgeven/uitlenen van (bedrijfs)apparatuur en een ander deel van de lockers voor het opbergen van persoonlijke eigendommen.
Het beheer van lockers en gebruikers (authenticatie, autorisatie, communicatie) gebeurd centraal via de online software Keynius. Beheerders loggen eenvoudig in via de browser op hun pc of laptop.
Keynius is de innovatieve software voor het centrale lockerbeheer en gebruik van de lockers (locker management). U gebruikt Keynius via een uiterst veilig cloudplatform.
De beheerder kan via het Keynius platform altijd bekijken welke gebruiker een bepaald bedrijfsgoed heeft geleend, wanneer dit is geweest en of diegene het ook heeft teruggebracht.
Keynius kan een koppeling maken met een Active Directory of uw toegangscontrole systeem. Zo kunnen uw medewerkers eventuele huidige personeelspassen of tags blijven gebruiken om de lockers te bedienen.
De beheerder heeft altijd en overal toegang tot real-time én historische (gebruikers)rapportages via Keynius online. Hierdoor heeft u altijd inzicht in wie, wat, waar en wanneer, betreffende het gebruik- en lenen van bedrijfsgoederen.
De lockers kunnen volledig naar uw wens worden samengesteld, zowel in softwareconfiguratie als qua uiterlijk en inrichting.
Keynius is de innovatieve, plug & play software voor het beheer en gebruik van de lockers (locker management software). Keynius is een cloudapplicatie, wat betekent dat u naast de optimale veiligheid van onze omgeving ook geen omkijken meer heeft naar installatie, beheer en updates.
Voor het beheer van lockers en gebruikers is er dus niet meer nodig dan een pc met een (data) internetverbinding. Ook de administratie voor de huur en borg houdt u eenvoudig en intuïtief bij via Keynius.
Meer over KeyniusBestel direct uw lockers in onze webshop.
Bent u geïnteresseerd in een van de lockeroplossingen of wilt u meer informatie over de mogelijkheden voor uw bedrijf? Wij ontvangen u graag in onze showroom voor een vrijblijvende (en gezellige) kennismaking.