Lockersystemen voor industriële bedrijven.

Ontdek alle lockeroplossingen voor de industrie, zoals het opbergen van persoonlijke eigendommen of uitgifte van bedrijfseigendommen aan personeelsleden.

Slimme lockers voor opbergen en uitgifte

Bij industriële bedrijven zijn er veel toepassingen te bedenken waarbij lockersystemen werkzaamheden kunnen optimaliseren en bedrijfskosten kunnen verlagen. Zo bieden wij slimme opbergoplossingen waarbij werknemers hun privé- en werkkleding kunnen opbergen en lockersystemen voor het gecontroleerd uitlenen van (bedrijfs)materialen aan de werknemers. Dit laatste zorgt voor verlaging van bedrijfskosten doordat er altijd inzicht is in wie een bepaald soort gereedschap of goed heeft geleend van het bedrijf. Onze slimme elektronische lockersystemen bieden tal van functies en mogelijkheden met een optimaal gebruiksgemak voor zowel de beheerder(s) als de gebruiker(s).

Meer weten of een offerte ontvangen?

Laat een bericht voor ons achter en laat weten of u meer informatie of een vrijblijvende offerte wilt ontvangen van een bepaald product of dienst.

    Slimme IT

    • Geen IT’er nodig
    • Geen eigen server nodig
    • Lage beheerskosten

    Volledige controle

    • Betaalopties en inzicht in inkomsten
    • Optimaal beheer met Keynius
    • Unieke beheerdersfuncties

    Veiligheid

    • AVG-proof systeem
    • Encrypted software
    • Hoge kwaliteit lockers

    Functies en mogelijkheden

    lockers voor Apotheken

    Authenticatie

    Met Keynius kan elke vorm van locker-authenticatie worden ingericht, bijvoorbeeld via een pasje of tag, cijferslot, vingerafdruk, pincode (via de terminal), RFID, QR- of barcode, bluetooth (BLE) of de smartphone app.

    lockers voor Apotheken

    Smartphone app

    Gebruikers kunnen met de Keynius smartphone app (Android en IOS) alle voorkomende acties uitvoeren, zoals lockers reserveren, huren, openen, evt. betalen en afsluiten.

    lockers voor Apotheken

    Vooraf reserveren

    Gebruikers kunnen vooraf een reservering maken voor een bepaald gereedschap of bedrijfsgoed welke zij willen lenen. Dit kan eenvoudig via de Keynius smartphone app.

    lockers voor Apotheken

    Stroomvoorziening

    Lockers kunnen worden voorzien van stroomvoorzieningen. Hierdoor kunnen oplaadbare devices of apparatuur direct weer worden opgeladen zodat de volgende gebruiker geen leeg apparaat aantreft.

    lockers voor Apotheken

    Instellingen aanpassen

    Via Keynius kunnen beheerders allerlei functies en instellingen aanpassen betreffende het lockergebruik, zoals tijdsinstellingen voor het lenen van apparatuur, of gebruikers blokkeren, toevoegen en verwijderen.

    lockers voor Apotheken

    Verschillende doeleinden

    Elke lockerwall kan worden ingesteld voor verschillende doeleinden. Zo kan bijv. een deel worden gebruikt voor het uitgeven/uitlenen van (bedrijfs)apparatuur en een ander deel van de lockers voor het opbergen van persoonlijke eigendommen.

    lockers voor Apotheken

    Centraal lockerbeheer

    Het beheer van lockers en gebruikers (authenticatie, autorisatie, communicatie) gebeurd centraal via de online software Keynius. Beheerders loggen eenvoudig in via de browser op hun pc of laptop.

    lockers voor Apotheken

    Keynius

    Keynius is de innovatieve software voor het centrale lockerbeheer en gebruik van de lockers (locker management). U gebruikt Keynius via een uiterst veilig cloudplatform.

    lockers voor Apotheken

    Altijd inzichtelijk

    De beheerder kan via het Keynius platform altijd bekijken welke gebruiker een bepaald bedrijfsgoed heeft geleend, wanneer dit is geweest en of diegene het ook heeft teruggebracht.

    lockers voor Apotheken

    Koppel uw systeem

    Keynius kan een koppeling maken met een Active Directory of uw toegangscontrole systeem. Zo kunnen uw medewerkers eventuele huidige personeelspassen of tags blijven gebruiken om de lockers te bedienen.

    lockers voor Apotheken

    Gebruikersrapportages

    De beheerder heeft altijd en overal toegang tot real-time én historische (gebruikers)rapportages via Keynius online. Hierdoor heeft u altijd inzicht in wie, wat, waar en wanneer, betreffende het gebruik- en lenen van bedrijfsgoederen.

    Maatwerk

    De lockers kunnen volledig naar uw wens worden samengesteld, zowel in softwareconfiguratie als qua uiterlijk en inrichting.

    Locker management software

    Wat is Keynius?

    Geautomatiseerde apotheeklockers Geautomatiseerde apotheeklockers Geautomatiseerde apotheeklockers

    Keynius is de innovatieve, plug & play software voor het beheer en gebruik van de lockers (locker management software). Keynius is een cloudapplicatie, wat betekent dat u naast de optimale veiligheid van onze omgeving ook geen omkijken meer heeft naar installatie, beheer en updates.

    Voor het beheer van lockers en gebruikers is er dus niet meer nodig dan een pc met een (data) internetverbinding. Ook de administratie voor de huur en borg houdt u eenvoudig en intuïtief bij via Keynius.

    Meer over Keynius
    Geautomatiseerde apotheeklockers voor receptuitgifte Geautomatiseerde apotheeklockers voor receptuitgifte Geautomatiseerde apotheeklockers voor receptuitgifte

    Referenties

    Wij zijn trots op onze mooie projecten!

    Bekijk onze producten.

    Bestel direct uw lockers in onze webshop.

    call

    Contact

    Benieuwd wat voor u de beste lockeroplossing voor u is?

    Bent u geïnteresseerd in een van de lockeroplossingen of wilt u meer informatie over de mogelijkheden voor uw bedrijf? Wij ontvangen u graag in onze showroom voor een vrijblijvende (en gezellige) kennismaking.

    Trusted by the world famous brands