Snelkoppelingen

Last van rommelige bureaus of kwijtgeraakte spullen?

Onze elektronische kantoorlockers met het Keynius sluitsysteem bieden een veilige, flexibele oplossing. Koppelbaar aan toegangspassen, met real-time beheer en een brede keuze aan uitvoering en ontwerp, zorgen ze voor een clean desk en efficiënte werkplek.

Vergelijk financieringsopties voor slimme lockers.

Kenmerk
  • Helpt extra inkomsten te genereren
  • Je behoudt alle winst
  • Eigendom van lockers
  • Investering vooraf nodig
  • Voegt toe aan balans / activa
  • Doorlopende verplichtingen
  • Onderhoud inbegrepen
  • Inclusief abonnement & support
  • Flexibele oplossing
  • Laag risico, hoge beloning
  • Fiscaal voordelig
Aankoop
  • Direct
  • Geen
Huurkoop
  • Na leaseperiode
  • Gedeeltelijk (cashflow)
  • (Na leaseperiode)
  • Flexibel

Vraag een Demo aan.

Heeft u interesse in één of meerdere van onze unieke
lockersystemen?

Met onze unieke demo case kunnen wij op locatie
langskomen of verwelkomen wij u graag in onze
showroom om een demonstratie te geven van de
werking en mogelijkheden van onze lockeroplossingen.

Boek een demo

Onze Referenties.

Bekijk hier al de referenten

FAQ.

Een kantoorlocker is een veilige opbergplek voor (persoonlijke) spullen op de werkvloer, specifiek ontworpen voor een georganiseerde kantooromgeving.

Houten lockers van gemelamineerd plaatmateriaal (uni/houtdecor), metalen lockers welke wat voordeliger zijn dan houten lockers en gespoten kunnen worden in iedere kleur of lockers gemaakt van gerecyclede textiel plaat. Deze platen zijn massief en geperst van oude kleding waardoor kleding een tweede leven krijgen in de vorm van lockers.

Via een toegangspas, pincode of app. De diverse authenticatie-opties kunnen tegelijkertijd actief zijn.

Oude lockers worden teruggebracht in de keten voor cirulair gebruik, zodat er geen materiaal verloren gaat.

Olssen is ISO 9001 en 14001 gecertificeerd. Keynius is ISO 27001 gecertificeerd. Ook zijn wij VCA** gecertificeerd en hebben wij het zilveren EcoVadis certificaat.

Kantoorlockers dragen bij aan een opgeruimde en georganiseerde werkomgeving. Ze bieden medewerkers een veilige plek om persoonlijke spullen op te bergen, wat de werkplek overzichtelijk houdt en het gevoel van eigenaarschap versterkt. Dit ondersteunt ook clean desk- en flexwerkbeleid.

Kantoorlockers zijn verkrijgbaar in verschillende afmetingen, afhankelijk van het aantal vakken en de gewenste opslagcapaciteit. Veelvoorkomende opties zijn compacte lockers voor persoonlijke spullen of grotere varianten voor het opbergen van tassen, laptops en werkkleding. De afmetingen kunnen worden afgestemd op de beschikbare ruimte en het gebruiksdoel. Veelal zijn lockers op kantoren 5 vakken boven elkaar hoog met een afmeting van circa H .36 x B. 40 x 50 cm. (Hierin past een laptop en een rugtas en wat persoonlijke spullen)

Ja, veel kantoorlockers zijn geschikt voor gedeeld gebruik. Met elektronische sloten en reserveringssystemen kunnen meerdere medewerkers dezelfde locker gebruiken op verschillende momenten. Dit is ideaal voor organisaties met flexplekken of hybride werkmodellen.

Ja, kantoorlockers kunnen vaak worden geleverd in verschillende kleuren, materialen en afwerkingen, zodat ze aansluiten bij het interieur en de huisstijl van de organisatie. Personalisatie met logo's, nummering of pictogrammen is ook mogelijk om de lockers herkenbaar en functioneel te maken.

Wil je meer weten?
Wij helpen je graag verder.

Kom direct in contact met één van onze specialisten.

Contact Peter +31 6 464 215 38

Contact Olssen +31 (0) 184 611 400

Copyright © 2013-aujourd'hui Magento, Inc. Tous droits réservés.
Catégories