Lockersysteem pakketten

Met een lockersysteem voor pakketten, ook wel “drop off & pick up” genoemd kunnen er pakketten worden gedistribueerd via de lockers. Dit kan van pas komen in verschillende situaties en omgevingen en dient bijvoorbeeld ook ter vervanging van een conciërge of receptiemedewerker.

Neem contact op
Drop off & pick up

Drop off & pick up


Het lockersysteem voor pakketten is ontwikkeld voor het zonder toezicht doorgeven van goederen, pakketten en diensten. De pakketlockers worden toegepast als zijnde een doorgeefstation binnen bijvoorbeeld een bedrijf, ophaalstation voor consumenten of een pick-up station. Het lockersysteem kan worden ingesteld voor Multi-user, waardoor zowel postdienstverleners, serviceaanbieders en koerierdiensten gebruik kunnen maken van het lockerysteem.

Het pakket lockersysteem kan ook worden geplaatst in een luxe hotel of appartementen complex ter vervanging van een toezichthouder of conciërge. In een dergelijke situatie kan er ook voor worden gekozen om uitsluitend aangesloten serviceaanbieders of koerierdiensten gebruik te laten maken van het pakket lockersysteem.
 

  • Elke persoon die in de database van het lockersysteem is geregistreerd, heeft de mogelijkheid om iets af te geven en iets te ontvangen;
     
  • De persoon die iets verzend (afgeeft aan het lockersysteem) dient zich te identificeren bij het systeem en kan vervolgens een geregistreerde ontvanger kiezen;
     
  • De verzender kan vervolgens een beschikbare locker kiezen waarin hij of zij het pakket o.i.d. wilt leggen, dit is afhankelijk van de grootte van het pakket;
     
  • Nadat de locker is gesloten zal de gekozen ontvanger een bericht per mail en/of SMS ontvangen dat er een pakket klaar ligt om opgehaald te worden;
     
  • De persoon of het bedrijf voor wie het pakket is bedoeld kan na authenticatie bij het lockersysteem de locker openen om het pakket eruit te halen;
     
  • Nadat het pakket uit de locker is genomen en de locker is gesloten krijgt de verzender een bericht dat het pakket is opgehaald

 

Offerte aanvragen
Drop off & pick up

Functies & mogelijkheden

Veilig en betrouwbaar drop of & pick up lockersysteem

Beheer in de cloud

De beheerder, controleur of leidinggevende heeft volledig inzicht en controle in het lockergebruik van het personeel.

RFID chip

Apparatuur of gereedschappen kunnen worden voorzien van RFID chip zodat deze direct gescand kunnen worden.

Koppeling personeelsbestand

Ubilock kan een koppeling maken met uw huidige personeelsbestand. Zo kunnen medewerkers hun huidige personeelspassen blijven gebruiken.

Oplaadpunten

Elk kluisje kan worden voorzien van een stroompunt, zodat apparatuur/ gereedschappen direct kunnen worden opgeladen.

Interesse in een demonstratie? Vraag naar onze demonstratie mogelijkheden in onze showroom of bij u op locatie. Download brochure

Of bel direct +31 (0)184 - 611 400 voor een afspraak

Download onze brochure

Wilt u meer informatie over ons lockersysteem voor het distribueren van pakketten? Download dan onze brochure en bekijk alle functies en mogelijkheden die bij dit lockersysteem mogelijk zijn.

Download brochure