Dé locker oplossingen voor nood- en hulpdiensten

Met onze unieke locker oplossingen zorgt u ervoor dat medewerkers van nood- en hulpdiensten hun persoonlijke eigendommen en/of privé en werkkleding op een veilige manier kunnen opbergen. Daarnaast zijn de lockersystemen van Olssen uitermate geschikt voor het opbergen van dienstwapens en andere politieaccessoires, en attributen voor bijvoorbeeld de brandweer. Zeer solide, gebruiksvriendelijke en bovenal uiterst veilige elektronische lockers.

Gebruiksgemak

  • Veel authenticatie-opties
  • Gebruik van de Keynius-app
  • Vaste en flexibele gebruikers

Controle

  • Innovatieve cloudsoftware

  • Beheer online via Keynius
  • Historische en livereportages

     

Veiligheid

  • AVG-proof systeem

  • Encrypted software
  • Kasten van hoge kwaliteit

     

Authenticatie

Met de Keynius Smart locker - lockersoftware kunt u de locker-authenticatie gebruiken die het beste bij uw situatie past. Bijv. via een pasje of tag, cijferslot, vingerafdruk, pincode, RFID, QR- of barcode, bluetooth (BLE), of helemaal handig via de smartphone app.

Privé- en werkkleding opbergen

Zorg ervoor dat uw werknemers een plek hebben waarbij zij hun privé kleding kunnen omwisselen voor hun dienstkleding. Dit kan eenvoudig met kledinglockers uit ons assortiment i.c.m. ons unieke elektronische lockersysteem.

Elektronische wapenkluizen

Ons elektronische lockersysteem heeft de functies om te dienen als zeer veilige, solide en gebruiksvriendelijke wapenkluizen. Het veilig opbergen van bijvoorbeeld dienstwapens of overige attributen is een belangrijke vereiste voor bijvoorbeeld de politie of brandweer.

Vast en flexibel

Het toewijzen van lockers aan gebruikers kan zowel vast (een gebruiker heeft een ‘eigen’, locker) als flexibel (een gebruiker krijgt per keer een locker toegewezen). U kunt dit natuurlijk ook combineren, of anoniem gebruik toestaan.

Uw systeem koppelen (API)

Met behulp van de vele beschikbare API’s koppelt u eenvoudig uw eigen (user) managementsysteem – Microsoft Active Directory, Exact, Afas etc. – met de innovatieve Keynius cloudsoftware. Zo maakt u ook voor het lockerbeheer eenvoudig gebruik van uw eigen gegevens uit bijv. uw HR- of toegangscontrolesysteem.

Centraal lockerbeheer

Het beheer van de lockers en gebruikers doet u handig met Keynius online. Beheerders loggen eenvoudig in via de browser op hun pc of laptop. In geval van nood kunnen zij individuele lockers – met toestemming van de gebruiker – ter plekke openen met de smartphone app.

Veiligheid gegarandeerd

Olssen biedt uitmuntende veiligheid, zodat uw bezoekers hun persoonlijke eigendommen met een goed gevoel kunnen opbergen in uw lockersysteem. Natuurlijk zorgen wij dat alle data extreem veilig is met o.a. end-to-end-encryptie. Persoonlijke gegevens slaan we niet op.

REFERENTIES

Projecten waar we trots op zijn

Cloudoplossing

De Keynius lockersoftware is een cloud-oplossing zodat u nooit meer werk of kosten aan (aanschaf of onderhoud van) servers en software heeft. Tegelijkertijd bent u verzekerd van een uiterst veilige oplossing met volledige end-to-end encryptie. Dat scheelt veel zorgen en geld!

Onze meest populaire lockers