Met een mooi en solide elektronisch lockersysteem voor nood- en hulpdiensten zoals de politie en brandweer zorgt u ervoor dat persoonlijke eigendommen, werk- en privékleding en belangrijke attributen zoals dienstwapens en brandweerattributen veilig kunnen worden opgeborgen.
Met onze unieke locker oplossingen zorgt u ervoor dat medewerkers van nood- en hulpdiensten hun persoonlijke eigendommen en/of privé en werkkleding op een veilige manier kunnen opbergen. Daarnaast zijn de lockersystemen van Olssen uitermate geschikt voor het opbergen van dienstwapens en andere politieaccessoires, en attributen voor bijvoorbeeld de brandweer. Zeer solide, gebruiksvriendelijke en bovenal uiterst veilige elektronische lockers.
Gebruiksgemak
Veel authenticatie-opties
Gebruik van de Keynius-app
Vaste en flexibele gebruikers
Controle
Innovatieve cloudsoftware
Beheer online via Keynius
Historische en livereportages
Veiligheid
AVG-proof systeem
Encrypted software
Kasten van hoge kwaliteit
Authenticatie
Met de Keynius Smart locker - lockersoftware kunt u de locker-authenticatie gebruiken die het beste bij uw situatie past. Bijv. via een pasje of tag, cijferslot, vingerafdruk, pincode, RFID, QR- of barcode, bluetooth (BLE), of helemaal handig via de smartphone app.
Privé- en werkkleding opbergen
Zorg ervoor dat uw werknemers een plek hebben waarbij zij hun privé kleding kunnen omwisselen voor hun dienstkleding. Dit kan eenvoudig met kledinglockers uit ons assortiment i.c.m. ons unieke elektronische lockersysteem.
Elektronische wapenkluizen
Ons elektronische lockersysteem heeft de functies om te dienen als zeer veilige, solide en gebruiksvriendelijke wapenkluizen. Het veilig opbergen van bijvoorbeeld dienstwapens of overige attributen is een belangrijke vereiste voor bijvoorbeeld de politie of brandweer.
Vast en flexibel
Het toewijzen van lockers aan gebruikers kan zowel vast (een gebruiker heeft een ‘eigen’, locker) als flexibel (een gebruiker krijgt per keer een locker toegewezen). U kunt dit natuurlijk ook combineren, of anoniem gebruik toestaan.
Uw systeem koppelen (API)
Met behulp van de vele beschikbare API’s koppelt u eenvoudig uw eigen (user) managementsysteem – Microsoft Active Directory, Exact, Afas etc. – met de innovatieve Keynius cloudsoftware. Zo maakt u ook voor het lockerbeheer eenvoudig gebruik van uw eigen gegevens uit bijv. uw HR- of toegangscontrolesysteem.
Centraal lockerbeheer
Het beheer van de lockers en gebruikers doet u handig met Keynius online. Beheerders loggen eenvoudig in via de browser op hun pc of laptop. In geval van nood kunnen zij individuele lockers – met toestemming van de gebruiker – ter plekke openen met de smartphone app.
Veiligheid gegarandeerd
Olssen biedt uitmuntende veiligheid, zodat uw bezoekers hun persoonlijke eigendommen met een goed gevoel kunnen opbergen in uw lockersysteem. Natuurlijk zorgen wij dat alle data extreem veilig is met o.a. end-to-end-encryptie. Persoonlijke gegevens slaan we niet op.
REFERENTIES
Projecten waar we trots op zijn
Vlaamse Overheid
5000 (elektronische) lockers bij de Vlaamse Overheid in Brussel
Unieke, innovatieve en uiterst flexibele lockersoftware: Keynius maakt van al onze lockersystemen de perfecte oplossing voor uw situatie, omgeving en toepassing.
Unieke opbergoplossingen met lockers, garderobekasten en inname/uitgiftesystemen voor vuile werkkleding. Olssen heeft voor elke situatie en omgeving passende oplossingen.
De Keynius lockersoftware is een cloud-oplossing zodat u nooit meer werk of kosten aan (aanschaf of onderhoud van) servers en software heeft. Tegelijkertijd bent u verzekerd van een uiterst veilige oplossing met volledige end-to-end encryptie. Dat scheelt veel zorgen en geld!