Innovatieve kantoorlockers voor bedrijven

Met een kantoorlockersysteem biedt u uw personeel een veilige en gebruiksvriendelijke opbergplek voor persoonlijke eigendommen. Het beheer van de lockers en gebruikers (authenticatie, autorisatie, communicatie) verloopt centraal via de innovatieve Keynius cloudsoftware. Beheerders krijgen volledige controle over het gebruik en beheer van de kantoorlockers via een eenvoudige inlog in de browser op hun pc of laptop.

Kantoorlockers OlssenKantoorlockers Olssen
Kantoorlockers OlssenKantoorlockers Olssen
Slimme lockers OlssenSlimme lockers Olssen
Kantoorlockers OlssenKantoorlockers Olssen

Gebruiksgemak

  • Veel authenticatiemogelijkheden
  • Gebruik van de Keynius app
  • Vaste en flexibele gebruikers

Controle

  • Innovatieve cloudsoftware
  • Beheer online via Keynius
  • Historische en live rapportages

Veiligheid

  • AVG-proof systeem
  • Versleutelde software
  • Hoge kwaliteit lockers

Bekijk hoe de Vlaamse Overheid in Brussel gebruikmaakt van onze kantoorlockers

Vast & flexibel toewijzen van kantoorlockers

Het toewijzen van kantoorlockers kan zowel vast als flexibel. Bij een vaste toewijzing krijgt elke gebruiker een eigen kantoorlocker, terwijl bij een flexibele toewijzing de lockerkast per gebruik wordt toegewezen. Beide opties kunnen naast elkaar bestaan en zorgen voor een efficiënte en veilige opslag op kantoor.

Kantoorlockers toewijzen Kantoorlockers toewijzen
Keynius app voor kantoorlockers Keynius app voor kantoorlockers

Smartphone -app voor beheer van kantoorlockers

Met de Keynius smartphone-app (Android & iOS) kunnen gebruikers eenvoudig kantoorlockers reserveren, huren, openen en afsluiten. Ook betalingen verlopen via de app, waardoor het beheer van kantoorlockers soepel en digitaal verloopt.

Authenticatie

Met Keynius bepaalt u zelf hoe gebruikers toegang krijgen tot de kantoorlockers. Kies voor veilige authenticatie via een pasje, tag, cijferslot, vingerafdruk, pincode, RFID, QR- of barcode, bluetooth (BLE) of de Keynius smartphone-app.

Authenticatie KeyniusAuthenticatie Keynius
Centraal beheer van kantoorlockers Centraal beheer van kantoorlockers

Centraal beheer van kantoorlockers

Beheer uw kantoorlockers eenvoudig via de online Keynius-software. Toegang, autorisatie en communicatie verlopen centraal, terwijl beheerders via hun pc of laptop volledige controle hebben over het gebruik van de slimme lockers.

Keynius

Keynius is de innovatieve software voor het centrale lockerbeheer en gebruik van de lockers (locker management). U gebruikt Keynius via een uiterst veilig cloudplatform.

Keynius softwareKeynius software

Onze meest populaire lockers

REFERENTIES

Projecten waar we trots op zijn

Ons kantoorlockersysteem is geschikt voor elke werkomgeving

Met onze solide en slimme kantoorlockers heeft u een geavanceerd lockersysteem voor elke werkplek. Of het nu gaat om flexibele of vaste werkplekken, onze kantoorlockers bieden een veilige en efficiënte opslagoplossing. Beheer en gebruik zijn eenvoudig via de Keynius smartphone-app of online platform. Wij leveren smart lockers voor alle sectoren en toepassingen.

Kantoorlockers voor elke werkomgeving Kantoorlockers voor elke werkomgeving

Slimme Lockersystemen Brochure.

Ontdek de innovatieve oplossingen die slimme lockers voor uw
bedrijf kunnen bieden.

Copyright © 2013-heden Magento. Alle rechten voorbehouden.