Met een lockersysteem voorziet u uw personeel van een gebruiksvriendelijke en veilige locatie om persoonlijke eigendommen in op te bergen. Het beheer van lockers en gebruikers (authenticatie, autorisatie, communicatie) gebeurt centraal via de innovatieve Keynius cloudsoftware. Beheerders loggen eenvoudig in via de browser op hun pc of laptop voor volledige controle over het beheer en gebruik van de lockers.
Bekijk hoe de Vlaamse Overheid in Brussel gebruikmaakt van onze kantoorlockers
Vast & flexibel
Het toewijzen van lockers aan gebruikers kan zowel vast (een gebruiker heeft een ‘eigen’, toegewezen locker) als flexibel (een gebruiker krijgt per keer een locker toegewezen). Deze opties kunnen ook naast elkaar bestaan.
Smartphone -app
Gebruikers kunnen met de Keynius smartphone app (Android en IOS) alle voorkomende acties uitvoeren, zoals lockers reserveren, huren, openen, evt. betalen en afsluiten.
Authenticatie
Met Keynius kan elke vorm van locker-authenticatie worden ingericht, bijvoorbeeld via een pasje of tag, cijferslot, vingerafdruk, pincode (via de terminal), RFID, QR- of barcode, bluetooth (BLE) of de smartphone app.
Centraal lockerbeheer
Het beheer van lockers en gebruikers (authenticatie, autorisatie, communicatie) gebeurt centraal via de online software Keynius. Beheerders loggen eenvoudig in via de browser op hun pc of laptop.
Keynius
Keynius is de innovatieve software voor het centrale lockerbeheer en gebruik van de lockers (locker management). U gebruikt Keynius via een uiterst veilig cloudplatform.
Unieke, innovatieve en uiterst flexibele lockersoftware: Keynius maakt van al onze lockersystemen de perfecte oplossing voor uw situatie, omgeving en toepassing.
Unieke opbergoplossingen met lockers, garderobekasten en inname/uitgiftesystemen voor vuile werkkleding. Olssen heeft voor elke situatie en omgeving passende oplossingen.