Met een kantoorlockersysteem biedt u uw personeel een veilige en gebruiksvriendelijke opbergplek voor persoonlijke eigendommen. Het beheer van de lockers en gebruikers (authenticatie, autorisatie, communicatie) verloopt centraal via de innovatieve Keynius cloudsoftware. Beheerders krijgen volledige controle over het gebruik en beheer van de kantoorlockers via een eenvoudige inlog in de browser op hun pc of laptop.
Bekijk hoe de Vlaamse Overheid in Brussel gebruikmaakt van onze kantoorlockers
Vast & flexibel toewijzen van kantoorlockers
Het toewijzen van kantoorlockers kan zowel vast als flexibel. Bij een vaste toewijzing krijgt elke gebruiker een eigen kantoorlocker, terwijl bij een flexibele toewijzing de lockerkast per gebruik wordt toegewezen. Beide opties kunnen naast elkaar bestaan en zorgen voor een efficiënte en veilige opslag op kantoor.
Smartphone -app voor beheer van kantoorlockers
Met de Keynius smartphone-app (Android & iOS) kunnen gebruikers eenvoudig kantoorlockers reserveren, huren, openen en afsluiten. Ook betalingen verlopen via de app, waardoor het beheer van kantoorlockers soepel en digitaal verloopt.
Authenticatie
Met Keynius bepaalt u zelf hoe gebruikers toegang krijgen tot de kantoorlockers. Kies voor veilige authenticatie via een pasje, tag, cijferslot, vingerafdruk, pincode, RFID, QR- of barcode, bluetooth (BLE) of de Keynius smartphone-app.
Centraal beheer van kantoorlockers
Beheer uw kantoorlockers eenvoudig via de online Keynius-software. Toegang, autorisatie en communicatie verlopen centraal, terwijl beheerders via hun pc of laptop volledige controle hebben over het gebruik van de slimme lockers.
Keynius
Keynius is de innovatieve software voor het centrale lockerbeheer en gebruik van de lockers (locker management). U gebruikt Keynius via een uiterst veilig cloudplatform.
Unieke, innovatieve en uiterst flexibele lockersoftware: Keynius maakt van al onze lockersystemen de perfecte oplossing voor uw situatie, omgeving en toepassing.
Unieke opbergoplossingen met lockers, garderobekasten en inname/uitgiftesystemen voor vuile werkkleding. Olssen heeft voor elke situatie en omgeving passende oplossingen.
Ons kantoorlockersysteem is geschikt voor elke werkomgeving
Met onze solide en slimme kantoorlockers heeft u een geavanceerd lockersysteem voor elke werkplek. Of het nu gaat om flexibele of vaste werkplekken, onze kantoorlockers bieden een veilige en efficiënte opslagoplossing. Beheer en gebruik zijn eenvoudig via de Keynius smartphone-app of online platform. Wij leveren smart lockers voor alle sectoren en toepassingen.
Slimme Lockersystemen Brochure.
Ontdek de innovatieve oplossingen die slimme lockers voor uw bedrijf kunnen bieden.