Unieke lockersystemen voor het kantoor.

Met een lockersysteem voorziet u uw personeel van een gebruiksvriendelijke en veilige locatie om persoonlijke eigendommen in op te bergen. Het beheer van lockers en gebruikers (authenticatie, autorisatie, communicatie) gebeurt centraal via de innovatieve Keynius cloudsoftware. Beheerders loggen eenvoudig in via de browser op hun pc of laptop voor volledige controle over het beheer en gebruik van de lockers.

Gebruiksgemak

  • Veel authenticatiemogelijkheden
  • Gebruik van de Keynius app
  • Vaste en flexibele gebruikers

Controle

  • Innovatieve cloudsoftware
  • Beheer online via Keynius
  • Historische en live rapportages

Veiligheid

  • AVG-proof systeem
  • Versleutelde software
  • Hoge kwaliteit lockers

Bekijk hoe de Vlaamse Overheid in Brussel gebruikmaakt van onze kantoorlockers

Vast & flexibel

Het toewijzen van lockers aan gebruikers kan zowel vast (een gebruiker heeft een ‘eigen’, toegewezen locker) als flexibel (een gebruiker krijgt per keer een locker toegewezen). Deze opties kunnen ook naast elkaar bestaan.

Smartphone -app

Gebruikers kunnen met de Keynius smartphone app (Android en IOS) alle voorkomende acties uitvoeren, zoals lockers reserveren, huren, openen, evt. betalen en afsluiten.

Authenticatie

Met Keynius kan elke vorm van locker-authenticatie worden ingericht, bijvoorbeeld via een pasje of tag, cijferslot, vingerafdruk, pincode (via de terminal), RFID, QR- of barcode, bluetooth (BLE) of de smartphone app.

Centraal lockerbeheer

Het beheer van lockers en gebruikers (authenticatie, autorisatie, communicatie) gebeurt centraal via de online software Keynius. Beheerders loggen eenvoudig in via de browser op hun pc of laptop.

Keynius

Keynius is de innovatieve software voor het centrale lockerbeheer en gebruik van de lockers (locker management). U gebruikt Keynius via een uiterst veilig cloudplatform.

Onze meest populaire lockers

REFERENTIES

Projecten waar we trots op zijn