De klant is koning, u bepaalt de dag van bezorging

Om onze service nog verder te verbeteren streven wij ernaar dat de klant beslist wanneer hij of zij de order wilt laten bezorgen.

Onze producten beschikken over verschillende levertijden. Dit komt omdat er producten zijn die bijvoorbeeld in Duitsland worden geproduceerd, ItaliĆ« of Engeland. In eerste instantie geven wij u na bestelling een globale afleverdatum. Deze datum dienst dan als uitgangspunt, mits er geen fouten optreden tijdens de productie. Vervolgens maken wij de planning en zullen wij van tevoren contact met de klant opnemen of de afleverdatum schikt.  Mocht dit laatste niet het geval zijn, dan bent u degene die bepaalt wanneer het product zal worden afgeleverd.

De klant trekt dus ten alle tijden aan het laatste eind met betrekking tot de bezorging van uw bestelling.

Wij proberen ten alle tijden zo snel mogelijk te leveren. Helaas lukt het niet altijd om zeer snel te bezorgen, omdat het bij onze producten niet gaat om bijvoorbeeld leesboeken die de volgende dag bezorgd worden, maar om lockerkasten of archiefkasten die moeten worden geproduceerd en vervolgens worden ingepland bij ons vervoersbedrijf.

Bestelde lockers moeten vaak ook nog worden voorzien van speciale pincodesloten of nummering. Dit gebeurd in ons magazijn waar onze monteurs altijd hard aan het werk zijn om deze producten te voorzien van de verschillende opties en toebehoren.

Mocht het voorkomen dat er bij een product staat aangegeven dat de levertijd 10 tot 15 werkdagen betreft, maar redden wij dit niet door onvoorziene omstandigheden waarbij de levertijd iets uitloopt. Dan proberen wij u ten alle tijden hierover te informeren.

Mocht u vragen of opmerkingen hebben over de levertijd van uw bestelling, dan kunt u een mail sturen naar status@olssen.nl. Wij zullen binnen3 kantooruren antwoord geven op uw vraag.

Gebruik van deze site betekent dat je de algemene voorwaarden accepteert. Om je zo goed mogelijk te helpen gebruikt olssen.nl cookies - privacy policy.