Kantoren

Met trots tonen wij hier een overzicht van referenties uit verschillende kantooromgevingen. Verschillende grote en kleine bedrijven hebben gekozen voor de opbergoplossingen, inrichtingen en elektronische lockersystemen van Olssen. Elk bedrijf is uniek en heeft zijn eigen wensen omtrent de uitstraling, functies en mogelijkheden van een lockersysteem, daardoor is er veel variatie te zien tussen de verschillende projecten. Op de referentiepagina’s vindt u meer informatie over de toegepaste producten en functionaliteiten van het geleverde lockersysteem. Olssen is dé specialist in high-tech elektronische lockersystemen.




KLM Royal Dutch Airlines
Kantoor

KLM Royal Dutch Airlines

>600 Lockers Amsterdam
Zorgverzekeraars Nederland
Kantoor

Zorgverzekeraars Nederland

>60 Lockers Zeist
Baloise Belgium N.V.
Kantoor

Baloise Belgium N.V.

>1300 Lockers Antwerpen
D'Ieteren
Kantoor

D'Ieteren

>70 Lockers Elsene
Sodexo
Kantoor

Sodexo

>180 Lockers Rotterdam
Gemeente Súdwest Fryslân
Kantoor

Gemeente Súdwest Fryslân

>350 Lockers Sneek
Jacobs HQ
Kantoor

Jacobs HQ

>500 Lockers Londen
BIS
Kantoor

BIS

>60 Lockers Barendrecht
Action
kantoor

Action

>400 Lockers Zwaagdijk
Belastingdienst
Kantoor

Belastingdienst

>50 Lockers Apeldoorn
BNG Bank
Kantoor

BNG Bank

>30 Lockers Den Haag
Gemeente Heiloo
Kantoor

Gemeente Heiloo

>50 Lockers Heiloo
Groenendijk  Administratie
Kantoor

Groenendijk Administratie

Inrichting Sliedrecht
Waterschap Friesland
Kantoor

Waterschap Friesland

>300 Lockers Leeuwarden
CBRE
Kantoor

CBRE

>120 Lockers Amsterdam
KLM opleidingscentrum
Kantoor

KLM opleidingscentrum

>100 Lockers Amsterdam
KLM
Kantoor

KLM

>100 Lockers Amsterdam
UBER
Kantoor

UBER

>300 Lockers Amsterdam
Worley Nederland
Kantoor

Worley Nederland

>900 Lockers Den Haag
Tommy Hilfiger
Kantoor

Tommy Hilfiger

>100 Lockers Amsterdam
BCT International
Kantoor

BCT International

>180 Lockers Sittard

Slimme elektronische lockers voor kantoren

Ons high-tech lockersysteem zorgt voor een optimaal gebruiksgemak en ideale beheerders-functies.

Vaste- en wisselende gebruikers

Elektronische lockers kunnen worden ingesteld voor vast- en wisselend gebruik. Op deze manier zullen minder kluisjes benodigd zijn waardoor kosten zullen worden bespaard.

Cloud management

De beheerder heeft altijd en overal de mogelijkheid om real-time het lockergebruik te bekijken. Via de online lockersoftware kan de beheerder allerlei functies en instellingen wijzigen.

Koppeling bestaand personeelsbestand

Het is mogelijk om bestaande personeelsbestanden te integreren in ons lockersysteem, denk hierbij aan; HR-systemen, toegangscontrole systemen, Active directory en leerlingvolgsystemen, zoals Magister, Somtoday en It’slearning.

Benieuwd naar alle mogelijkheden omtrent elektronische lockers? Voor compleet ingerichte kantoren, (sport)scholen en kleedruimtes. Met perfecte service en vakmanschap. Meer informatie