Lockersysteem ziekenhuis

Bent u opzoek naar een veilig en betrouwbaar lockersysteem voor de medewerkers van een ziekenhuis of zorginstelling, dan is ons Ubilock lockersysteem dé oplossing. Ubilock kan worden voorzien van alle functies en mogelijkheden die u wenst, om uw medewerkers te voorzien van een veilig opbergsysteem.

Neem contact op
Ziekenhuis lockersysteem

Veilig & betrouwbaar


Ubilock kent vele functies die het gebruik en beheer van de elektronische lockers optimaal maken. Gebruikers kunnen de lockers flexibel gebruiken of kunnen worden toegewezen aan een vaste locker. Omdat medewerkers in een zorginstelling of ziekenhuis regelmatig in ploegendiensten werken kunnen de lockers worden voorzien van tijdsinstellingen om het claimen van een kluisje te voorkomen. De beheerder heeft alle rechten om dit soort tijdsinstellingen toe te passen of het gebruik / historie van de lockers te bekijken.

In ziekenhuizen of zorginstellingen staat een goede hygiene hoog in het vaandel. Mede door dit aspect kan het lockersysteem worden voorzien van een functie waarbij het inplannen van schoonmaak kan worden ingesteld. De beheerder kan via het systeem aangeven dat er een schoonmaak moet worden ingepland, waardoor de aangewezen kluisjes buiten gebruiks zullen zijn in de aangegeven periode, waardoor een schoonmaakploeg de kluisjes kan reinigen binnen deze periode.

Ons lockersysteem is zo uitgebreid dat u er zelf voor kan kiezen welke functies en mogelijkheden de lockers moeten hebben. De meest voorkomende en nuttige functies voor lockers in het ziekenhuis staan vermeld bij de features onderaan deze pagina. Echter is het mogelijk om elke bedenkbare functionaliteit toe te passen op ons lockersyteem. U krijgt dus een compleet lockersysteem met lockers naar keuze welke volledig naar uw wens zijn.

 

Offerte aanvragen
Ziekenhuis lockersysteem

Functies & mogelijkheden

Koppeling

Ons systeem kan een koppeling maken met een Active directory of uw toegangscontrolesysteem. Zo kunnen uw medewerkers eventuele huidige personeelspassen blijven gebruiken.

Schoonmaak inplannen

De beheerder kan via het systeem een schoonmaak periode inplannen, waarin aangewezen kluisjes tijdelijk niet in gebruik kunnen worden genomen.

Authenticatie mogelijkeden

Lockers kunnen worden geopend en bediend op de manier die u wenst; badge, tag, (bestaande)personeelspas, pincode, RF-ID kaart, QR-code, Barcode, Smartphone of vingerscan.

Cloud management

Als beheerder zijnde kunt u inloggen op het online platform van het lockersysteem, hierin kunt u de lockers beheren of gebruikers bepaalde rechten geven. Dit kan op een PC, tablet of smartphone.

Historie bekijken

De beheerder kan eenvoudig de historie inzien van het lockergebruik. Op deze manier kan de beheerder eventueel misbruik van de lockers direct zien.

Vast of wisselend gebruik

De lockers kunnen ingesteld worden op vastgebruik of voor wisselende gebruikers (ploegendiensten)

Centrale terminal

Eén of meerdere centrale terminals (afhankelijk van de hoeveelheid lockers) zullen worden geplaatst in de lockeropstelling. Via dit touchscreen kunnen medewerkers en beheerders de lockers openen en bedienen.

Led verlichting

De lockerdeurtjes kunnen worden voorzien van een LED indicator, bijvoorbeeld groen wanneer een locker vrij is, rood wanneer een locker bezet is en blauw wanneer een locker is geblokkeerd.