Lockersysteem ziekenhuis

Bent u opzoek naar een veilig en betrouwbaar lockersysteem voor de medewerkers van een ziekenhuis of zorginstelling, dan is ons Ubilock lockersysteem dé oplossing. Ubilock kan worden voorzien van alle functies en mogelijkheden die u wenst, om uw medewerkers te voorzien van een veilig opbergsysteem.

Neem contact op
Veilig, Hygiënisch en betrouwbaar

Ziekenhuis lockersysteem


Uw uitdaging
Voor personeel van een ziekenhuis of zorginstelling is het belangrijk dat zij op een veilige en vooral hygiënische manier hun persoonlijke eigendommen en (werk)kleding kunnen opbergen. Daarnaast is het ook van belang dat medewerkers op elk gewenste moment een locker in gebruik kunnen nemen, zowel s ’nachts als overdag. De beheerder of eindverantwoordelijke van de lockers heeft via de Cloud toegang tot het locker management systeem. Hiermee is de beheerder volledig in controle over het gebruik en de instellingen van de lockers.

Onze oplossing
Het Ubilock lockersysteem is enorm uitgebreid en ondersteunt het werken in ploegendiensten, waarbij een dynamische lockertoewijzing zorgt voor een geoptimaliseerd lockergebruik. De lockers kunnen gecombineerd voor wisselend- en vast gebruik worden ingesteld, dit betekent dat u kunt kiezen welke medewerkers een vaste locker toegewezen krijgen en welke medewerkers op dynamische wijze een locker toegewezen krijgen. Via het locker management systeem heeft de beheerder toegang tot allerlei verschillende mogelijkheden en functies, zoals het inplannen van een schoonmaak, bepaalde rechten verlenen aan medewerkers, het lockergebruik inzien en nieuwe gebruikers toevoegen of verwijderen. Onderaan deze pagina staat een uitgebreider overzicht van alle mogelijkheden omtrent het Ubilock lockersysteem voor ziekenhuizen.

Leading in lockers
Een goede hygiëne staat bij ziekenhuizen en zorginstellingen hoog in het vaandel. Mede hierdoor leveren wij onder andere lockers die voorzien zijn van volledig gladde deuren wat het schoonmaken zeer eenvoudig maakt. Via een centrale terminal kan een medewerker een locker in gebruik nemen, waarbij het lockerdeurtje automatisch openspringt hierdoor zijn handvatten of hendels dus overbodig op de deurtjes, dit voorkomt contact wat de hygiëne ten goede komt.
 

Offerte aanvragen
Veilig, Hygiënisch en betrouwbaar

Functies & mogelijkheden

Een overzicht van functies en mogelijkheden van het Ubilock lockersysteem voor lockers in een ziekenhuis of zorginstelling

Koppeling

Ons systeem kan een koppeling maken met een Active directory of uw huidige toegangscontrolesysteem. Zo kunnen uw medewerkers eventuele huidige personeelspassen blijven gebruiken. Ook kunt u makkelijk in de locker management software nieuwe gebruikers toevoegen en- of verwijderen.

Schoonmaak inplannen

De beheerder kan via het systeem een schoonmaak periode inplannen, waarin aangewezen kluisjes tijdelijk niet in gebruik kunnen worden genomen. Hierdoor kan een schoonmaakdienst op een rustige manier de lockers reinigen.

Authenticatie mogelijkeden

Lockers kunnen worden geopend en bediend op de manier die u wenst; badge, tag, (bestaande)personeelspas, pincode, RF-ID kaart, QR-code, Barcode, Smartphone of vingerscan.

Cloud management

Als beheerder zijnde kunt u inloggen op het online platform van het lockersysteem, hierin kunt u de lockers beheren of gebruikers bepaalde rechten geven. Dit kan op een PC, tablet of smartphone.

Historie bekijken

De beheerder kan eenvoudig de historie inzien van het lockergebruik. Op deze manier kan de beheerder eventueel misbruik van de lockers direct zien.

Vast of wisselend gebruik

De lockers kunnen worden ingesteld op wisselend gebruik of vast gebruik. Wisselend gebruik betekent dat het lockersysteem op dynamische wijze een locker toewijst aan een gebruiker (ideaal voor ploegendiensten)

Centrale terminal

Eén of meerdere centrale terminals (afhankelijk van de hoeveelheid lockers) zullen worden geplaatst in de lockeropstelling. Via dit touchscreen kunnen medewerkers en beheerders de lockers openen en bedienen.

Led verlichting

De lockerdeurtjes kunnen worden voorzien van een LED indicator, bijvoorbeeld groen wanneer een locker vrij is, rood wanneer een locker bezet is en blauw wanneer een locker is geblokkeerd.

Interesse in een demonstratie? Vraag naar onze demonstratie mogelijkheden in onze showroom of bij u op locatie. Download brochure

Of bel direct +31 (0)184 - 611 400 voor een afspraak

Download onze brochure

Wilt u meer informatie over onze oplossingen en mogelijkheden omtrent elektronische lockers in ziekenhuizen en zorginstellingen? 

Download brochure