Lockersysteem kleedruimte

Slimme elektronische lockers zijn niet meer weg te denken uit moderne kleedruimtes. Via een authenticatie naar keuze (Badge, tag, pincode, RF-ID kaart, QR-code, barcode of smartphone app) kunnen de gebruikers een locker in de kleedruimte openen. Olssen’s Ubilock lockersysteem kent vele functies en mogelijkheden.

Neem contact op
Lockerrooms

Elektronische kleedruimte lockers


Uw uitdaging
Ons geavanceerde Ubilock lockersysteem is ideaal voor plaatsing in kleedruimtes. Industriële bedrijven, fitnesscentra of bijvoorbeeld logistieke ondernemingen zijn bijna altijd voorzien van kleedruimtes waar medewerkers of klanten hun persoonlijke- en of werkkleding op een veilige manier willen opbergen. Bij zowel openbare kleedruimtes (fitness) als bedrijfskleedruimtes is het belangrijk dan de beheerder(s) volledige controle hebben over het gebruik en het beheer van de lockers. Zonder een uitgebreid locker management systeem heeft een beheerder geen controle over de lockers.

Onze oplossing
Met een Ubilock lockersysteem in uw kleedruimte biedt u de gebruikers een veilige, betrouwbare en gebruiksvriendelijke opbergoplossing, waarbij u de volledige controle heeft over het gebruik en beheer van de lockers. Via de Cloud kan de beheerder met gebruik van een PC, tablet of de lockers beheren. Nieuwe gebruikers toevoegen, verwijderen, (tijdelijk)blokkeren, schoonmaak inplannen en bepaalde rechten toekennen aan specifieke gebruikers zijn voorbeelden van de beheerdersfuncties. Het is ook mogelijk om met een masterbadge via een centrale terminal (in de lockerwand) de locker historie in te zien en om lockers te openen.

Leading in lockers
Elk bedrijf heeft zijn eigen uitstraling en inrichting, dit geldt ook voor de kleedruimtes, het is daarom belangrijk dat de lockers/ garderobekasten perfect aansluiten bij de wensen van de klant. Of dit nu gaat om de uitstraling of de functies van de lockers. Wij leveren ons high-tech lockersysteem in combinatie met (maatwerk)lockers naar keuze.
 

Offerte aanvragen
Lockerrooms

Functies & mogelijkheden

Het Ubilock lockersysteem kent vele functies en mogelijkheden, hieronder een kort overzicht

Koppeling

Ons systeem kan een koppeling maken met een Active directory of uw toegangscontrolesysteem. Zo kunnen uw medewerkers eventuele huidige personeelspassen blijven gebruiken.

Tijdsinstelling

De kluisjes kunnen zo worden ingesteld dat ze zichzelf na een bepaalde tijd openen, vrijgegeven worden of blokkeren. Op deze manier wordt het claimen van lockers voorkomen.

Historie bekijken

De beheerder kan eenvoudig de historie inzien van het lockergebruik. Op deze manier kan de beheerder eventueel misbruik van de lockers direct zien.

Automatisch vrijgeven

Als de lockers zijn ingesteld op wisselende gebruikers, dan zal een locker automatisch worden vrijgegeven voor een nieuwe gebruiker, als de huidige gebruiker zijn spullen uit de locker haalt.

Centraal scherm

Eén of meerdere centrale terminals (afhankelijk van de hoeveelheid lockers) zullen worden geplaatst in de lockeropstelling. Via dit touchscreen kunnen medewerkers en beheerders de lockers openen en bedienen.

Authenticatie mogelijkheden

Lockers kunnen worden geopend en bediend op de manier die u wenst; badge, tag, (bestaande)personeelspas, pincode, RF-ID kaart, QR-code, Barcode, Smartphone of vingerscan.

Cloud management

Als beheerder zijnde kunt u inloggen op het online platform van het lockersysteem, hierin kunt u de lockers beheren of gebruikers bepaalde rechten geven. Dit kan op een PC, tablet of smartphone.

Vast gebruik

De lockers kunnen ook worden ingesteld voor vaste gebruikers, zo heeft elke persoon zijn eigen persoonlijke locker.

Interesse in een demonstratie? Vraag naar onze demonstratie mogelijkheden in onze showroom of bij u op locatie. Download brochure

Of bel direct +31 (0)184 - 611 400 voor een afspraak

Download onze brochure

Wilt u meer informatie over elektronische lockersystemen in kleedruimtes en lockerrooms? Bekijk onze brochure waarin u alle functies en mogelijkheden kunt bekijken.

Download brochure