Lockersysteem kleedruimte

Slimme elektronische lockers zijn niet meer weg te denken uit moderne kleedruimtes. Via een authenticatie naar keuze (Badge, tag, pincode, RF-ID kaart, QR-code, barcode of smartphone app) kunnen de gebruikers een locker in de kleedruimte openen. Olssen’s Ubilock lockersysteem kent vele functies en mogelijkheden.

Neem contact op
Lockerrooms

Elektronische kleedruimte lockers


Ubilock is een slim en dynamisch lockersysteem met ontzettend veel functies en mogelijkheden, die het beheren en gebruiken van de lockers eenvoudig en veilig maken. De lockers kunnen worden ingesteld voor zowel vaste gebruikers als wisselende gebruikers, afhankelijk of dit een openbare kleedruimte is (sportschool) of een bedrijfskleedruimte waar iedereen zijn eigen persoonlijke locker heeft. De (facilitair) beheerder kan in de management software gebruikers toevoegen, rechten geven en schoonmaak inplannen dit kan op een centrale terminal of door in te loggen op het online platform. Ook kan de beheerder via een masterbadge vanaf het centrale scherm de locker historie inzien, lockers openen en lockers blokkeren. Dit laatste kan ook via een PC, tablet of smartphone, waar de beheerder kan inloggen in het managementsysteem om vervolgens allerlei handelingen uit te voeren m.b.t. het gebruik van de lockers.

Afhankelijk van de locatie kunnen de lockers worden geopend middels verschillende authenticatie mogelijkheden. Sportscholen kiezen er bijvoorbeeld vaak voor om gebruikers middels een zelfverzonnen pincode toegang te geven tot de lockers, terwijl bedrijven er vaak voor kiezen om hun personeelsleden de lockers te laten bedienen via een personeelspas, tag, QR-code of badge.

Ubilock kan een koppeling maken met een bestaand personeelsbestand, deze kunnen eenvoudig worden geïntegreerd. Voorbeelden hiervan zijn HR-systemen, toegangscontrole systemen en  Active directory.
 

Offerte aanvragen
Lockerrooms

Mogelijkheden & Functies

Omdat de mogelijkheden en functies oneindig zijn, staan hieronder enkele voorbeelden welke kunnen worden toegepast op het lockersysteem in een kleedruimte.

Koppeling

Ons systeem kan een koppeling maken met een Active directory of uw toegangscontrolesysteem. Zo kunnen uw medewerkers eventuele huidige personeelspassen blijven gebruiken.

Tijdsinstelling

De kluisjes kunnen zo worden ingesteld dat ze zichzelf na een bepaalde tijd openen, vrijgegeven worden of blokkeren. Op deze manier wordt het claimen van lockers voorkomen.

Historie bekijken

De beheerder kan eenvoudig de historie inzien van het lockergebruik. Op deze manier kan de beheerder eventueel misbruik van de lockers direct zien.

Automatisch vrijgeven

Als de lockers zijn ingesteld op wisselende gebruikers, dan zal een locker automatisch worden vrijgegeven voor een nieuwe gebruiker, als de huidige gebruiker zijn spullen uit de locker haalt.

Centraal scherm

Eén of meerdere centrale terminals (afhankelijk van de hoeveelheid lockers) zullen worden geplaatst in de lockeropstelling. Via dit touchscreen kunnen medewerkers en beheerders de lockers openen en bedienen.

Authenticatie mogelijkheden

Lockers kunnen worden geopend en bediend op de manier die u wenst; badge, tag, (bestaande)personeelspas, pincode, RF-ID kaart, QR-code, Barcode, Smartphone of vingerscan.

Cloud management

Als beheerder zijnde kunt u inloggen op het online platform van het lockersysteem, hierin kunt u de lockers beheren of gebruikers bepaalde rechten geven. Dit kan op een PC, tablet of smartphone.

Vast gebruik

De lockers kunnen ook worden ingesteld voor vaste gebruikers, zo heeft elke persoon zijn eigen persoonlijke locker.