Lockersysteem kantoor

Bent u opzoek naar een flexibel lockersysteem voor uw kantoor? Kies dan voor het Ubilock elektronisch lockersysteem van Olssen. Dit geavanceerde en meest complete lockersysteem is geschikt voor elke kantooromgeving en situatie, kent vele mogelijkheden en kan worden geleverd met mooie maatwerk lockers naar keuze.

Neem contact op
Compleet lockersysteem

Lockersysteem in het kantoor


Uw uitdaging
Het Ubilock lockersysteem is ontwikkeld om lockers te voorzien van de beste en meest geavanceerde functies en mogelijkheden, ongeacht op welke locaties de lockers staan. Voor kantooromgevingen is het van groot belang dat de medewerkers veilig en betrouwbaar hun persoonlijke eigendommen kunnen opbergen en dat de beheerders volledig in controle zijn over het gebruik van de lockers.

Onze oplossing
Met ons elektronische kantoor lockersysteem biedt u uw medewerkers een veilige, betrouwbare en gebruiksvriendelijke opbergmogelijkheid. Via de locker management software heeft u als beheerder volledige controle over het gebruik van de lockers. U kunt als beheerder zijnde bijvoorbeeld nieuwe medewerkers toevoegen, verwijderen en bepaalde rechten toekennen aan specifieke medewerkers. Dit kan in de Cloud via een PC, tablet of smartphone, maar ook via het centrale terminalscherm in de lockeropstelling.

Leading in lockers
Elk kantoor heeft zijn eigen inrichting en uitstraling, daarom is het belangrijk dat de lockers perfect matchen bij deze specifieke omgeving. Als dé lockerspecialist van Nederland en België leveren wij zowel unieke maatwerk lockers als lockers uit ons standaard productassortiment. Hierdoor zullen de lockers altijd matchen met de inrichting van uw kantoor.
 

Offerte aanvragen
Compleet lockersysteem

Functies & mogelijkheden

Het Ubilock lockersysteem kent vele functies en mogelijkheden, hieronder een kort overzicht

Koppeling

Ons systeem kan een koppeling maken met een Active directory of uw toegangscontrolesysteem. Zo kunnen uw medewerkers eventuele huidige personeelspassen blijven gebruiken.

Tijdsinstelling

De kluisjes kunnen zo worden ingesteld dat ze zichzelf na een bepaalde tijd openen, vrijgegeven worden of blokkeren. Op deze manier wordt het claimen van lockers voorkomen.

Historie bekijken

De beheerder kan eenvoudig de historie inzien van het lockergebruik. Op deze manier kan de beheerder eventueel misbruik van de lockers direct zien.

Automatisch vrijgeven

Als de lockers zijn ingesteld op wisselende gebruikers, dan zal een locker automatisch worden vrijgegeven voor een nieuwe gebruiker, als de huidige gebruiker zijn spullen uit de locker haalt.

Centraal scherm

Eén of meerdere centrale terminals (afhankelijk van de hoeveelheid lockers) zullen worden geplaatst in de lockeropstelling. Via dit touchscreen kunnen medewerkers en beheerders de lockers openen en bedienen.

Authenticatie mogelijkheden

Lockers kunnen worden geopend en bediend op de manier die u wenst; badge, tag, (bestaande)personeelspas, pincode, RF-ID kaart, QR-code, Barcode, Smartphone of vingerscan.

Led verlichting

De lockerdeurtjes kunnen worden voorzien van een LED indicator bijvoorbeeld groen wanneer een locker vrij is, rood wanneer een locker bezet is en blauw wanneer een locker is geblokkeerd.

Cloud management

Als beheerder zijnde kunt u inloggen op het online platform van het lockersysteem, hierin kunt u de lockers beheren of gebruikers bepaalde rechten geven. Dit kan op een PC, tablet of smartphone.

Interesse in een demonstratie? Vraag naar onze demonstratie mogelijkheden in onze showroom of bij u op locatie. Demonstratie brochure

Of bel direct +31 (0)184 - 611 400 voor een afspraak

Download onze brochure

Wilt u meer weten over een elektronisch lockersysteem in een kantooromgeving? 

Download brochure