Lockersysteem kantoor

Bent u opzoek naar een flexibel lockersysteem voor uw kantoor? Kies dan voor het Ubilock elektronisch lockersysteem van Olssen. Dit geavanceerde en meest complete lockersysteem is geschikt voor elke kantooromgeving en situatie, kent vele mogelijkheden en kan worden geleverd met mooie maatwerk lockers naar keuze.

Neem contact op
Compleet lockersysteem

Lockersysteem in het kantoor


Het Ubilock lockersysteem van Olssen beschikt over alle mogelijkheden die benodigd zijn om de beheerders en- of de gebruikers van de kantoorlockers te voorzien van een optimaal gebruiksgemak. Via een centrale terminal (Touchscreen) kunnen de gebruikers een locker openen via bijvoorbeeld een bestaande of nieuwe personeelspas (RF-ID kaart), Badge of middels een zelf verzonnen pincode. Onderaan deze pagina leest u alle mogelijkheden en functies die toegepast kunnen worden op de lockers in uw kantoor.

Met ons elektronische lockersysteem kunnen de lockers worden ingesteld voor zowel wisselende als vaste gebruikers, eerst genoemde is ideaal voor het steeds populairder wordende flexwerken. Bij de functie “wisselende gebruikers” zullen de kluisjes automatisch worden vrijgegeven wanneer een medewerker zijn spullen uit het kluisje haalt. Op deze manier is het ‘lege kluisje’ direct beschikbaar voor de volgende gebruiker. Bij de functie “vast gebruik” worden de lockers toegewezen aan een vast persoon, zonder dat iemand anders gebruik kan maken van de betreffende locker.

Elk kantoor heeft zijn eigen inrichting, daarom is het belangrijk dat de lockers ook perfect bij deze huidige inrichting passen. Olssen is hierin dé specialist, wij leveren ons lockersysteem in combinatie met standaard lockers uit ons assortiment of volledig op maat gemaakte lockers. Hierdoor zullen de lockers altijd matchen met de inrichting van uw kantoor. Het is ook mogelijk om de lockers te voorzien van een stroompunt, hiermee kunnen gebruikers elektronica opladen terwijl hun spullen veilig in het kluisje liggen.

 

Offerte aanvragen
Compleet lockersysteem

Mogelijkheden & functies

Het elektronische lockersysteem kan worden voorzien van allerlei mogelijkheden en functies, aan u de keuze van welke features het lockersysteem moet worden voorzien!

Koppeling

Ons systeem kan een koppeling maken met een Active directory of uw toegangscontrolesysteem. Zo kunnen uw medewerkers eventuele huidige personeelspassen blijven gebruiken.

Tijdsinstelling

De kluisjes kunnen zo worden ingesteld dat ze zichzelf na een bepaalde tijd openen, vrijgegeven worden of blokkeren. Op deze manier wordt het claimen van lockers voorkomen.

Historie bekijken

De beheerder kan eenvoudig de historie inzien van het lockergebruik. Op deze manier kan de beheerder eventueel misbruik van de lockers direct zien.

Automatisch vrijgeven

Als de lockers zijn ingesteld op wisselende gebruikers, dan zal een locker automatisch worden vrijgegeven voor een nieuwe gebruiker, als de huidige gebruiker zijn spullen uit de locker haalt.

Centraal scherm

Eén of meerdere centrale terminals (afhankelijk van de hoeveelheid lockers) zullen worden geplaatst in de lockeropstelling. Via dit touchscreen kunnen medewerkers en beheerders de lockers openen en bedienen.

Authenticatie mogelijkheden

Lockers kunnen worden geopend en bediend op de manier die u wenst; badge, tag, (bestaande)personeelspas, pincode, RF-ID kaart, QR-code, Barcode, Smartphone of vingerscan.

Led verlichting

De lockerdeurtjes kunnen worden voorzien van een LED indicator bijvoorbeeld groen wanneer een locker vrij is, rood wanneer een locker bezet is en blauw wanneer een locker is geblokkeerd.

Cloud management

Als beheerder zijnde kunt u inloggen op het online platform van het lockersysteem, hierin kunt u de lockers beheren of gebruikers bepaalde rechten geven. Dit kan op een PC, tablet of smartphone.