ReferentiesBekijk onze projecten
Gratis leveringBij bestelling > € 1.250,-
0184 611 400
078 48 05 93

Archiefkasten

Archiefkast kopen voor een opgeruimd kantoor

Archiefkasten zijn niet meer weg te denken uit het moderne kantoor leven. Geordend te werk gaan zorgt ervoor dat de werkprestaties en productiviteit worden verhoogd. Een archiefkast is dé oplossing om kantoorspullen netjes en geordend op te bergen. Ons grote assortiment archiefkasten bestaat uit o.a. roldeurkasten, ladeblokken, ladekasten, hangmappenkasten en meer. Zoals in de categorieën hierboven is te zien. Voor alle kantoorspullen heeft ons assortiment de perfecte opbergoplossing. Zorg voor een opgeruimd bureau en werkomgeving en berg uw spullen netjes op in een van onze mooie archiefkasten.
 

Olssen is dé archiefkast specialist

Al jaren verkopen wij archiefkasten aan particulieren en bedrijven. Ons assortiment bestaat uit kwaliteit, budget en dure kantoorkasten welke kunnen worden voorzien van vele opties en toebehoren.  Onze roldeurkasten en ladeblokken uit de Basic serie zijn snel leverbaar in verschillende kleuren. Onze snel leverbare archiefkasten zijn meestal binnen 3 werkdagen bij u op locatie. Voor grote orders of kantoorinrichting bent u bij ons op het juiste adres. Voor meer info, mogelijkheden of kantoorinrichting kunt u contact opnemen met één van onze archiefkast specialisten. 
 

Archiefkast goedkoop online bestellen

U kunt snel, veilig en gemakkelijk uw ideale kantoorkast bestellen op onze webshop. Maak uw keuze uit ons brede aanbod en volg de stappen bij het bestelproces. Grote kantoorkasten en kleine kantoorkasten zijn allemaal verkrijgbaar. Bekijk de afmetingen opties bij de producten en kies de gewenste afmeting. Voor grote orders of maatwerk kantoorkasten kunt u contact met ons opnemen. Wij bieden vele oplossingen en staan u graag te woord.
 

Kantoorkasten bij Olssen op de werkvloer

Wat ons assortiment zo speciaal maakt is dat bijna elk product uitvoerig is getest alvorens deze in ons assortiment is geplaatst. De werknemers van Olssen weten hoe belangrijk een opgeruimde en geordende werkplek is, daarom maken de medewerkers van Olssen zelf ook gebruik van kantoorkasten. Onder elke bureau staat een ladeblok uit de basic serie en langs de muren staan roldeurkasten en hangmappenkasten. Op deze manier kunnen wij al onze documentatie folders, hangmappen en overige papieren netjes en geordend opbergen. Zelf heeft Olssen gekozen voor een kleuren combinatie tussen witte archiefkasten en zwarte archiefkasten. Dit zorgt voor een mooi contrast in het kantoor.
 

Olssen B.V.: Happy @ Work